نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

مدت زمان فیلم Justice League به درخواست برادران وارنر دو ساعت شد

کمپانی برادران وارنر تایید کرد که به درخواست رئیس این کمپانی، مدت زمان فیلم Justice League به کمتر از دو ساعت کاهش پیدا کرده است.

طبق خبری که وب‌سایت وال استریت ژورنال منتشر کرده، سال ۲۰۱۸ قرار است دنیای سینمایی دی سی مجددا توسط کمپانی برادران وارنر برنامه‌ریزی و تنظیم شود. برادران وارنر تایید کرد که تمرکز این کمپانی در سال آینده تنها روی یک فیلم از کامیک‌های دی‌سی خواهد بود و دنیای سینمایی دی‌سی قرار است بر خلاف دنیای سینمایی مارول با دیدگاه و نظر کارگردان‌ها توسعه داده شود. توبی امریش، رئیس استودیوهای کمپانی برادران وارنر گفت:

ما نمی‌خواهیم که خلاقیت کارگردان‌های خود را محدود کنیم و بگوییم که این شخصیت‌ها با یک ترتیب مشخص باید در کنار هم قرار بگیرند و همه آن‌ها در یک جهان سینمایی حضور دارند.

فیلم مورد انتظار لیگ عدالت (Justice League)، فیلم بعدی دنیای سینمایی دی‌سی است که گفته می‌شود در آخرین لحظه زک اسنایدر و کریس تریو در فیلمنامه این فیلم تجدید نظر کرده‌‌اند تا فیلم کمتر جدی شود و بیشتر لحن طنز و سبک‌تری داشته باشد. نکته جالب اینجا است که کوین سوجیهارا، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کمپانی برادران وارنر اصرار داشته که مدت زمان فیلم Justice League کمتر از دو ساعت باشد و احتمالا به همین دلیل بوده است که بخش‌های زیادی از فیلم دوباره فیلمبرداری شده و باعث شده بودجه این فیلم تا رقم بسیار قابل توجه ۳۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند. زمان کوتاه‌تر به معنای نمایش بیشتر فیلم Justice League در سینماها و شانس بیشتر استودیو برای فروش بیشتر و افزایش سود حاصل از فروش این فیلم است.

Justice League

پیش از شروع فیلمبرداری دوباره این فیلم، نسخه اولیه فیلم Justice League برای اعضای استودیوی برادران وارنر نمایش داده شد که واکنش آن‌ها رضایت‌بخش توصیف شده است، اما آن‌ها احساس کردند که هنوز کار بیشتری لازم است تا لحن فیلم سبک‌تر شود و به همین منظور، کمپانی برادران وارنر جاس ویدون را برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی بخش‌هایی که قرار بود جدید یا دوباره فیلمبرداری شوند، استخدام کرد. یکی از اشخاصی که به فرآیند پس از تولید فیلم Justice League نزدیک بوده است، در مورد سبک متفاوت این دو فیلمساز برجسته هالیوود گفت:

بسیاری از کارها برای این انجام شد که دو لحن متفاوت یکپارچه شوند و بیننده احساس کند که هر دو لحن به یک فیلم تعلق دارد.

Justice League

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده