نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳

واکنش رایان رینولدز به احتمال خرید فاکس قرن بیستم توسط دیزنی

رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول به شایعات منتشر شده در مورد مذاکرات دیزنی برای خرید کمپانی فاکس قرن بیستم واکنش نشان داده است.

شب گذشته خبر و شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی دیزنی به‌دنبال خرید کمپانی فاکس قرن بیستم است و مذاکرات خود را با این کمپانی آغاز کرده است. اگر این اتفاق رخ دهد، حق ساخت فیلم‌های دو مجموعه مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت‌ انگیز (Fantastic Four) باز پس گرفته می‌شود و مارول استودیو این شانس را دارد تا بر اساس این دو مجموعه فیلم‌هایی را تولید و منتشر کند. با این حال، وب‌سایت CNBC در بروزرسانی خبر خود اعلام کرده که مذاکرات این دو کمپانی فعلا متوقف شده است تا موارد پیشنهادی بررسی شود، اما احتمال از سرگیری دوباره این مذاکرات بسیار بالا عنوان شده است. 

انتشار این خبر بسیاری را بسیار شگفت‌زده و شوکه کرده و رایان رینولدز، بازیگر نقش وید ویلسون ملقب به ددپول در دنیای سینمایی X-Men، نیز یکی از کسانی است که از شنیدن این خبر بسیار شگفت‌زده شده است. رینولدز با انتشار توییتی طنز‌آمیز در توییتر شخصی خود به این خبر واکنش نشان داده و گفته است که می‌خواهد بداند اگر این اتفاق رخ دهد، سرنوشت شخصیت ددپول چگونه خواهد شد. رینولدز گفت:

اگر این خبر درست باشد، من می‌خواهم بدانم که چه تاثیری روی شخصیت ددپول خواهد گذاشت؟

Deadpool

هنوز مشخص نیست که این خبر چه تاثیری روی مجموعه X-Men خواهد گذاشت، اما در حال حاضر خیلی زود است که در مورد این خبر صحبت کنیم و دیزنی و فاکس قرن بیستم هنوز در مراحل اولیه مذاکرات قرار دارند و به نظر می‌رسد که این دو کمپانی باید راهی بسیار طولانی را برای رسیدن به یک توافق طی کنند. با این حال، دیدن شخصیت ددپول در کنار شخصیت مرد عنکبوتی یا گروه نگهبانان کهکشان می‌تواند بسیاری از طرفداران ددپول و دنیای مارول را خوشحال کند، اما ممکن است که تاثیری منفی نیز روی لحن شوخی‌های این شخصیت بگذارد.

با وجود این، بسیاری معتقد هستند که ممکن است در نهایت یک توافق مشابه با توافق مارول استودیو با سونی برای دریافت حق ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی، حاصل شود، اما قطعا تنها هدف دیزنی باز پس‌گیری دو مجموعه X-Men و Fantastic Four نیست و این کمپانی در نظر دارد مجموعه‌های باارزش دیگر کمپانی فاکس قرن بیستم را نیز به‌دست آورد و تنوع مجموعه‌های سینمایی خود را افزایش دهد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده