// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ انتشار بسته الحاقی چند‌ نفره بازی Final Fantasy XV اعلام شد

کمپانی اسکوئر انیکس تاریخ انتشار بسته الحاقی چند نفره بازی Final Fantasy XV موسوم Comrades را اعلام کرد.

مدتی پیش بود که کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر سری بازی‌های Final Fantasy اعلام کرد برای پانزدهمین بازی این مجموعه یعنی بازی Final Fantasy XV قصد انتشار یک بسته‌الحاقی چند‌نفره با نام Comrades را دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این بسته الحاقی در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیش از این اعلام شد کمپانی Square Enix تاریخ ۹ آبان را برای انتشار بسته الحاقی Comrades در نظر گرفته است که نهایتا چند روز مانده به این تاریخ، کمپانی سازنده خبر از تاخیر در عرضه این بسته الحاقی داد. دلایل مختلفی از جمله «انجام اصلاحات نهایی و ایجاد بهترین تجربه ممکن» برای این اقدام اعلام شد.

به‌واسطه بسته‌الحاقی Comrades که تجربه آن نیازمند در اختیار داشتن بازی Final Fantasy 15 است، بازیکنان می‌توانند پس از خلق یک شخصیت، در کنار دیگر بازیکنان به صورت آنلاین کوئست‌های مختلف را انجام دهند. این بسته الحاقی چندین تست بتا را پشت سر گذاشته است که اولین تست آن از مشکلات سرور رنج برده و بتای دوم مشکلات Matchmaking را که در بتای اول وجود داشت، رفع کرده بود.

علاقه‌مندان به بسته الحاقی Comrades علاوه بر خرید جدا‌گانه آن، می‌توانند با خرید سیزن پس ۲۵ دلاری بازی Final Fantasy XV به این بسته الحاقی دسترسی داشته باشند. همچنین بسته الحاقی Episode Ignis و بازی فرعی Monster of the Deep: Final Fantasy XV به ترتیب در ماه دسامبر و تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) عرضه خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده