نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷

طرفداران بازی The Last of Us Part II اطلاعات جدیدی از لوکیشن بازی به دست آوردند

به‌تازگی عده‌ای از طرفداران با بررسی تریلر جدید بازی The Last of Us Part II اطلاعاتی راجع به لوکیشن بازی به‌دست آورده‌اند.

مسلماً همه ما تریلر جدید بازی The Last of Us Part II را که در جریان رویداد هفته بازی های پاریس منتشر شد تا به امروز بارها و بارها مرور کرده‎‌ایم. اما شاید شما نیز محو خشونت و تصاویر مهیج این تریلر شده و به همین دلیل نکات ریزی را که در پس‌زمینه تصویر مخفی شده بود از دست داده باشید.

اگر به خاطر داشته باشید، همین چند ماه پیش بود که یکی از کاربران وب‌سایت ردیت با بررسی تصاویر منتشر شده از بازی The Last of Us Part 2 و کنار هم قرار دادن شواهد و مدارک، لوکیشن بازی را شهر سیاتل در ایالت واشنگتن امریکا اعلام کرده بود. این کاربر وب‌سایت ردیت با بررسی بیش‌تر به این نتیجه رسیده بود که این تصاویر در لوکیشنی نزدیک و تنها با فاصله‌ی چند بلوک ساختمانی از هم قرار دارند.

The Last of Us Par II

حالا با توجه به تریلر تازه منتشر شده، این کاربر سایت ردیت باری دیگر اطلاعاتی پیرامون لوکیشن این تریلر جدید، زمان وقوع آن و نیز ارتباط وقایع با داستان جوئل و الی پیدا کرده‌. شواهد باری دیگر نشان از وقوع حوادث بازی در شهر سیاتل دارند.

The Last of Us Par II

این طرفدار برای این ادعای خود به تابلوی پوسیده و خاک گرفته‌ای که در تریلر به چشم می‌خورد اشاره کرده‌ است. گویا این تابلو به بزرگراهی در شهر سیاتل تعلق داشته و جالب است که بدانید این بزرگراه تنها دو کیلومتر با مکان ساختمان‌هایی که پیش از این روی نقشه مشخص شده بود، فاصله دارد. 

در نتیجه و با توجه به این شواهد، می‌توان نتیجه گرفت که بخش عظیمی از بازی قرار است در شهر سیاتل جریان داشته باشد و علاوه بر آن لوکیشن تازه به‌دست آمده نیز به نظر می‌رسد به جایی که جوئل و الی در آن به‌سر می‌برند، نزدیک باشد.

این کاربر خوره‌ی وب‌سایت ردیت یعنی Voldsby، در نهایت با کنار هم قراردادن تمامی شواهد و نیز اشاره به وضعیت پوشش گیاهی منطقه و حجم علف‌ها و سایز درختانی که در ویدیو به چشم می‌خورد، به این نتیجه رسیده که وقایع این تریلر سال‌ها بعد از روز شیوع ویروس جریان دارد. 


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده