// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

جزئیات رویداد PSX 2017 اعلام شد

امسال نیز طبق معمول قبل از شروع PSX 2017 جزئیات، محل برگزاری و تاریخ شروع این رویداد مهم مشخص شد.

با توجه به اخبار بازی، رویداد Playstation Experience 2017 امسال در آناهایم کالیفرنیا برگذار می‌شود و در روزهای ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذرماه) شرکت‌کنندگان می‌توانند از این رویداد بازدید کنند. حال وبلاگ پلی‌استیشن در پست جدیدش اطلاعات بیشتری را از رویداد PSX 2017 در اختیار طرفداران قرار داده است.

رویداد PSX 2017 در مرکز کنفرانس‌های آناهایم برگذار می‌شود و کسانی که زودتر از باقی افراد بلیت‌های خود را تهیه کنند می‌توانند در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) در مراسم افتتاحیه‌ی این مراسم شرکت کنند. در مراسم افتتاحیه، شان لیدن، مدیر استودیوهای جهانی پلی‌استیشن، اخباری راجع به بازی‌های آینده‌ی پلی‌استیشن در اختیار مردم قرار می‌دهد و همچنین مهمان‌های ویژه‌ای نیز در مراسم افتتاحیه حضور پیدا خواهند کرد. صاحبان بلیت‌های معمولی نیز می‌توانند در ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به وقت آمریکا از نمایشگاه PSX 2017 بازدید کنند.

در رویداد PSX 2017، شرکت‌کنندگان می‌توانند گیم‌پلی بازی‌های آینده‌ی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR را تجربه کنند. همچنین استودیوهایی نظیر Sucker Punch و Media Molecule نیز در این رویداد پنل‌هایی برگزار خواهند کرد تا اطلاعاتی را از بازی‌های آینده‌شان یعنی بازی Ghost of Tsushima و بازی Dreams را در اختیار طرفداران قرار بدهند. فضای برگزاری رویداد PSX 2017 نیز حدود ۵۰ درصد نسبت به سال پیش افزایش پیدا کرده تا مکانی برای فروش وسایل پلی‌استیشن (که در هیچ‌ جایی غیر از این نمایشگاه فروش نمی‌روند) و مسابقات گرن توریسمو اسپورت (Gran Turismo Sport) فراهم شود. بلیت‌های رویداد Playstation Experience 2017 از طریق سایت پلی‌استیشن قابل خرید هستند.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده