// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

انتشار رسمی بازی Monument Valley 2 برای اندروید

استودیوی Ustwo در نهایت بازی معمایی Monument Valley 2 را با قیمت ۴.۹۹ دلار برای پلتفرم اندروید منتشر کرد.

خرداد ماه سال جاری بود که کمپانی اپل در جریان کنفرانس WWDC 2017 به صورت رسمی از بازی Monument Valley 2 برای پلتفرم iOS رونمایی کرد. حال با گذشت یک ماه از زمان آغاز پیش‌ ثبت نام بازی Monument Valley 2 در گوگل پلی، استودیوی Ustwo Games به صورت رسمی اقدام به انتشار جهانی این بازی برای پلتفرم اندروید کرده است.

مشابه با نسخه iOS، بازی Monument Valley 2 در پلی استور نیز با قیمت ۴.۹۹ دلار منتشر شده است. در  Monument Valley 2 برخلاف اولین شماره که تنها باید یک شخصیت‌ را هدایت می‌کردید، با مادر و دختری همراه می‌شوید تا در دنیایی مملو از معماها و اشکال هندسی غیر معمول، چالش‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. Monument Valley 2 دنیایی مشابه اولین شماره دارد و بازیکنان را وارد راهروهایی باریک و پر از معما می‌کند. با این حال اضافه شدن دو شخصیت، دست سازندگان را در طراحی معماهایی چالشی‌تر باز گذاشته است. 

زومجی پیش از این به دنبال انتشار رسمی Monument Valley 2 برای آیفون و آیپد، اقدام به معرفی کامل این بازی کرد که می‌توانید با ورود به صفحه معرفی این بازی در سایت زومجی، اطلاعات بیشتری را نسبت به ویژگی‌های آن کسب کنید.

| |

دانلود بازی اندروید و آیفون Monument Valley 2


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده