// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۸

بازی BlazBlue: Cross Tag Battle برای آمریکا تایید شد

شعبه جدید استودیو Arc System Works در آمریکا، مسئولیت انتشار بازی BlazBlue: Cross Tag Battle را در این منطقه بر عهده دارد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تازه تاسیس‌شده آرک سیستم ورکز آمریکا (Arc System Works America) اعلام کرد که مسئولیت انتشار و توزیع نسخه جدید بازی BlazBlue یعنی بازی BlazBlue: Cross Tag Battle را در آمریکای شمالی بر عهده گرفته است و قرار است آن را به دست کاربران پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ برساند.

سازنده ژاپنی این بازی اعلام کرد که استودیوی جدید آنها در آمریکای شمالی بازی BlazBlue: Cross Tag Battle را منتشر می‌کند و این اولین محصول این کمپانی به شمار می‌رود. پیش از این، کمپانی Aksys مسئولیت انتشار بازی‌های Arc System Works را بر عهده داشت. حال جالب به نظر می‌رسد که ببینیم کمپانی جدید چگونه کار خود را در رابطه با بومی‌سازی، توزیع نسخه‌های محدود و دیگر سرویس‌ها پیش خواهد برد.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید که BlazBlue: Cross Tag Battle یک پروژه مبارزه ای و کراس‌اور است که بر اساس چهار بازی‌ مختلف یعنی Persona 4: Arena، بازی Under Night In-Birth Exe: Latest، بازی BlazBlue: CentralFiction و بازی RWBY در حال ساخت است.

سیستم مبارزات این بازی همانند سری BlazBlue است و در سبک مبارزه‌ای، دوبعدی و انیمه‌ای طراحی شده است. کاراکتر‌های مختلفی از بازی‌های یاد شده در این بازی حضور دارند که هر یک از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و نقطه ضعف‌هایی برخوردار هستند.

چندی پیش سازندگان با انتشار خبری، از چند کاراکتری که در این بازی حضور خواهند داشت، رونمایی و همچنین پلتفرم‌های مقصد آن را نیز مشخص کردند.

بازی BlazBlue: Cross Tag Battle در جریان مسابقات EVO 2017 با انتشار تریلری معرفی شد که در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده در آن زمان را تماشا کنید و خود را با محتوای آن آشنا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده