// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite بیش از ۹۰۰ هزار نسخه فروش داشته است

کمپانی کپکام اعلام کرد که بازی Marvel vs. Capcom: Infinite روی سه پلتفرم جمعا بیش از ۹۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.

در جدیدترین اخبار بازی و گزارش فروش، کمپانی کپکام گزارش فروش بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را منتشر کرد. در این راستا اعلام شد که بازی مذکور ۹۰۰ هزار نسخه روی هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی فروش داشته است.

Marvel vs. Capcom: Infinite یک بازی مبارزه ای محصول دو کمپانی کپکام و مارول است که ششمین نسخه از مجموعه Marvel Vs. Capcom به شمار می‌رود و در آن شاهد حضور شخصیت‌های محبوب هر دو کمپانی هستیم. بازی مذکور در کنفرانس خبری سونی در جریان رویداد PSX 2016 با انتشار تریلری معرفی شده بود.

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در تاریخ ۲۸ شهریورماه (۱۹ سپتامبر) در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار گرفت. در‌ آن سو کاربران ژاپنی در تاریخ ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) توانستند بازی را خریداری و تجربه کنند.

به نقل از گزارش مالی Media Create، از نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در ژاپن تعداد ۸ هزار و ۲۷۳ نسخه به فروش رسیده است.

برای آشنایی بیشتر در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

| |

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلرهای پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده