// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

دلیل عدم ساخت ریمستر بازی های Warcraft 3 و Diablo 2 توسط بلیزارد

بالاخره کمپانی بلیزارد دلیل عدم ساخت ریمستر برای بازی‌های محبوب Diablo 2 و Warcraft 3 را مشخص کرد.

همان‌طور که می‌دانید اعضای استودیو بلیزارد به پشتیبانی طولانی مدت از بازی‌هایشان شهرت دارند، ولی به نظر می‌رسد که هنوز هم دو عدد از بازی‌های این استودیو نیاز به بهبود دارند. طی رویداد Blizzcon و هنگامی که World of Warcraft Classic معرفی شد، بسیاری از طرفداران خواستار نسخه‌ی بهبود یافته‌ی دیگر بازی‌های کلاسیک استودیو بلیزارد شدند. آیا نسخه‌ی ریمستر دو بازی Diablo 2 و Warcraft 3 نیز مانند Starcraft منتشر می‌شود؟

در جدیدترین اخبار بازی پیتر استیلول، یکی از تهیه‌کنند‌ه‌های استودیو بلیزارد و از اعضای تیم‌ کلاسیک این استودیو، طی مصاحبه‌ی جدیدش اطلاعات تازه‌ای را درباره‌ی انتشار ریسمتر برای بازی‌های دیابلو 2 و وارکرفت 3 در اختیار طرفداران قرار داد. در حالی به اعتقاد استودیو بلیزارد بازی Starcraft از هر نظر کامل شده‌ است، دیابلو 2 و وارکرفت 3 هنوز به مرحله‌ای نرسیده‌اند که ریمستر شوند.

استیلول اعتقاد دارد که سیستم‌ نقشه‌های بازی Warcraft 3 قدیمی شده و بسیاری از نقشه‌ها توسط بازیکن‌ها نادیده گرفته می‌شوند. همچنین به نظر او تمام زامبی‌های (Undead) این بازی مثل یکدیگر ساخته شده‌اند. استیلول در ادامه گفت که بیشتر بازیکنان نیازی به ایجاد تغییر در بازی Starcraft نمی‌بینند؛ در حالی هنوز هم از طرف جامعه‌ی فعال بازیکنان وارکرفت 3 درخواست‌هایی برای بهبود بازی مطرح می‌شود.

مشکل دیابلو 2 نیز حضور هکرها در لیست برترین بازیکن‌های این بازی است. به نظر استیلول تا وقتی که بلیزارد موفق به مبارزه با هکرهای این بازی نشود و در بخش برترین‌ها اسم بازیکنان واقعی به چشم نخورد، ساخت نسخه‌ی ریمستر شده برای دیابلو 2 امری بیهوده است.

با این اوصاف، ساخت نسخه‌‌های ریمستر شده برای بازی‌های دیابلو 2 و وارکرفت 3 توسط بلیزارد امری بی‌معنی است و فقط باعث نارضایتی بیشتر بازیکنان کنونی این بازی‌ها خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده