نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع پر قدرت Call of Duty: WWII

نسخه جدید سری Call of Duty با نام WWII، موفق شد شروع قدرتمندی داشته باشد و کار خود را در مکان اول جدول فروش هفتگی انگلستان آغاز کرد. 

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی Call of Duty: WWII، جدیدترین بازی مجموعه محبوب و قدیمی ندای وظیفه که این مجموعه را دوباره به جنگ جهانی دوم برده است، موفق شد در اولین هفته انتشار خود، به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود و صدرنشین هفته گذشته یعنی Assassin's Creed: Origins را به جایگاه دوم بفرستد.

فروش هفته اول WWII، از فروش هفته اول نسخه قبلی این مجموعه ۵۱ درصد بیشتر بوده است. در جایگاه سوم جدول این هفته، شاهد تغییری نیستیم و بازی FIFA 18، این هفته موفق شده جایگاه هفته پیش خود را حفظ کند. از طرف دیگر، بازی انحصاری جدید نینتندو یعنی Super Mario Odyssey،‌ این هفته نسبت به هفته پیش دو پله سقوط کرد و به جایگاه چهارم رسید. یکی دیگر از بازی‌هایی که این هفته جایگاهش در میان بازی‌های پرفروش انگلستان تغییری نکرد، بازی Gran Turismo Sport بود که موفق شد جایگاه هفته پیش خود را حفظ کند و به این ترتیب از پنج بازی پرفروش این هفته، دو بازی موفق شدند جایگاه هفته پیش خود را حفظ کنند. 

بازی Wolfenstein II: The New Clossus نیز این هفته با سقوط مواجه شد و با تنزلی دو پله‌ای، از جایگاه چهارم هفته گذشته خود،‌ به جایگاه ششم رسید. انحصاری جدید پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی Forza Motorsport 7،‌ نیز این هفته صعود قابل توجه‌ای داشت و موفق شد با پنج پله صعود، دوباره خود را وارد جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان بکند. نینتندو، در این هفته باز هم شاهد یک بازی دیگر پلتفرم سوییچ در میان ۱۰ بازی پرفروش انگلستان بود. بازی Mario Kart 8 Deluxe، موفق شد با صعودی سه پله‌ای دوباره خود را وارد بازی‌های پرفروش بکند و در جایگاه هشتم جا خوش کند. 

در میانه دوم جدول این هفته،‌ بیشتر شاهد بازی‌هایی بودیم که دوباره راه خود را به میان ۱۰ بازی پرفروش انگلستان باز کرده‌اند و این رویه در رابطه با جایگاه نهم هم حفظ شده است و باز هم در این جایگاه، شاهد یک بازی انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت هستیم. Forza Horizon 3، بازی قبلی مجموعه فورتزا، این هفته موفق شد با صعودی ۶ پله‌ای،‌ جایگاه نهم را به خود اختصاص دهد. در جایگاه آخر جدول این هفته نیز بازی Middle-earth: Shadow of War قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته، یک پله سقوط کرده بود. نکته جالب جدول این هفته، خروج بازی GTA V از میان ۱۰ بازی پرفروش انگلستان بود. این بازی، با پنج پله سقوط،‌ به مکانی بهتر از یازدهم دست پیدا نکرد اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده و تمام شدن هایپ بازی‌های جدید،‌ این بازی بتواند مجددا خود را وارد ۱۰ بازی پرفروش کند. 

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۴ نوامبر (۱۳ آبان) همراه باشید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-

Call of Duty: WWII

هفته اول انتشار
۲۱

Assassin's Creed Origins

-
۳۳

FIFA 18

حفظ جایگاه هفته گذشته
۴۲

Super Mario Odyssey

-
۵۵

Gran Turismo Sport

-
۶۴

Wolfenstein II The New Clossus

-
۷۱۲

Forza Motorsport 7

ورود دوباره به جدول

۸۱۱

Mario Kart 8 Deluxe

-
۹۱۵

Forza Horizon 3

-
۱۰۹

Middle Earth Shadow of War

-

نگاهی به برخی بازی‌های تازه منتشر شده این هفته

Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII

بازی Call of Duty: WWII، یک بازی اکشن شوتر اول شخص است که توسط استودیو اسلج‌همر ساخته شده و اکتیویژن وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است. بازی، چهاردهمین بازی از مجموعه قدیمی و محبوب ندای وظیفه محسوب می‌شود و برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی عرضه شد. بازی WWII، اولین بازی این سری از زمان World at War (سال ۲۰۰۸) است که داستان آن در زمان جنگ جهانی دوم جریان دارد. داستان بازی نیز جوخه‌ای را دنبال می‌کند که در جبهه غربی در حال جنگیدن هستند با این حال بخش چند نفره بازی، شامل جبهه‌هایی است که در بخش داستانی فرصت تجربه آنها را نخواهید داشت. 


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده