نویسنده: حسین سلیمی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۷

آیا بازی Destiny 2 از ایکس باکس‌ وان ایکس پشتیبانی ‌می‌کند

کمپانی اکتیویژن هنوز اعلام نکرده که آیا قصد دارد از بازی Destiny 2 روی کنسول Xbox One X پشتیبانی کند یا خیر.

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017، اسم بازی Destiny 2 در میان فهرست بازی‌های بروز شده که «برچسب بهبودیافته» را برای کنسول ایکس باکس‌ وان ایکس دریافت می‌کنند، مشاهده نشد. حال سؤال اینجا است که چرا مایکروسافت و کمپانی اکتیویژن یک نسخه از بازی Destiny 2 را به بررسی کنندگان کنسول ایکس‌باکس‌ وان ایکس داده‌اند؟ این سؤالی است که ذهن خیلی از کاربران این کنسول و حتی ما را به خود مشغول کرده است. ما هنوز جواب این سؤال را نمی‌دانیم و اکتیویژن هم هنوز تا به اینجا جوابی نداده است. مایکروسافت به‌منظور بررسی بیشتر، بازی Destiny 2 را همراه با ۱۷ بازی دیگر در یک مجموعه آزمایشی برای منتقدان کنسول ایکس‌باکس‌ وان ایکس فرستاده است. این مجموعه شامل بازی‌هایی است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

بازی Destiny 2

 از بازی پرطرفدار Star Wars Battlefront II که به‌زودی عرضه می‌شود، تا بازی ، در این مجموعه وجود دارد. تمام این بازی‌ها به‌جز بازی Destiny 2 توانسته‌اند برچسب بهبود را از ایکس‌باکس‌ وان‌ایکس دریافت کنند. هنگامی‌که منتقدان اولین عکس‌ها را از مجموعه بازی‌هایی که توانسته‌اند برچسب بهبود برای ایکس‌باکس‌ وان ایکس را دریافت کنند منتشر کردند، انجمنی از طرفداران بازی Destiny 2 به‌سرعت پست‌هایی را در مورد این بازی منتشر کرد و مدعی بود که نسخه بهبودیافته این بازی تائید شده است. حال نمی‌شود روی ادعاهای این کاربران حسابی باز کرد؛ چرا که این ادعاها نه‌تنها از طرف ما بلکه از طرف منابع خبری دیگر هم قابل تائید نیستند. در این میان وب‌سایت خبری دوآل شاکرز که ما از آن برای شما مخاطبان محترم زومجی خبر تهیه می‌کنیم، ایمیلی در مورد این قضیه برای کمپانی اکتیویژن ارسال کرده و این کمپانی در جواب این ایمیل چنین پاسخ داده:

ما خبری را که تایید کند این بازی برای ایکس‌باکس‌ وان ایکس عرضه شده است، منتشر نکرده‌ایم.

 درست است تا به امروز بازی Destiny 2، برای کنسول ایکس‌باکس‌ وان ایکس بهبود نیافته است، اما به این معنا نیست که اکتیویژن بازی Destiny 2 را برای کنسول ایکس‌باکس‌ وان ایکس بروزرسانی نکند. همان‌طور که در طی مراسم E3 2017 لوک اسمیت، کارگردان این بازی اعلام کرد، بازی Destiny 2 روی تمامی کنسول‌ها از جمله کنسول ایکس‌باکس‌ وان ایکس با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

اکتیویژن در حال حاضر بازی جدید خود، یعنی بازی Call of Duty: WWII را برای این کنسول تایید کرده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده