// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

تصاویر جدیدی از بازی انحصاری Dissidia Final Fantasy NT منتشر شد

بازی Dissidia Final Fantasy NT، پروژه مبارز‌ه‌ای کمپانی Square Enix، میزبان تصاویر جدیدی شد که کاراکتر‌های قابل بازی آن را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس تصاویر جدیدی از پروژه مبارزه‌ای خود یعنی بازی Dissidia Final Fantasy NT منتشر کرد.

تصاویر منتشر شده کاراکتر‌های قابل بازی را نشان می‌دهد که در آنها شاهد حضور شخصیت‌هایی همچون Onion Knight از بازی‌ Final Fantasy III و شخصیت Sephiroth از Final Fantasy VII هستیم.

همینطور در تصاویر منتشر شده می‌توانیم نگاهی به Materia و Spirtus بیندازیم که به‌عنوان خدایانی ضد هم در بازی حضور پیدا می‌کنند و برای حکومت بر دنیای بازی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این راستا آنها قهرمانانی را از سری‌ بازی‌های Final Fantasy در بازی احضار می‌کنند که به جای آنها مبارزه کنند.

در عکس‌های منتشر شده می‌توانیم نگاهی به مکان زندگی آنها بیندازیم که برج‌هایی معلق در آسمان است. همچنین عکس‌های منتشر شده صحنه‌هایی از میان‌پرده‌های این بازی را نشان می‌دهد. در آغاز بازی، برخی از قهرمانانی که به دنیای آن احضار شده‌اند از کاراکتر‌های کارکشته هستند و گویا غافل‌گیر نشده‌اند و آماده هر نوع اتفاقی هستند. اما در آن سو کاراکتر‌هایی همچون Noctis و Y’Shtola برای اولین بار است که در دنیای این بازی حضور پیدا کرده‌اند و کمی سردرگم هستند.

در انتهای مطلب می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید. همچنین در مطلب دیگری می‌توانید تصاویر دیگری را از این بازی را که در حین معرفی آن منتشر شده است، مشاهده کنید. برای اطلاع بیشتر از خبر‌های منتشر شده از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

بازی Dissidia Final Fantasy NT در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه (۳۰ ژانویه) به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و در ریجن‌های آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار می‌گیرد.

Dissidia Final Fantasy NT


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده