نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

World of Warcraft Classic در آینده نزدیک منتشر نخواهد شد

تهیه‌کننده ارشد بازی World of Warcraft Classic، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. 

در جریان رویداد بلیزکان 2017، بلیزارد از محتویات جدید بسیار برای بازی‌های خود رونمایی و اخباری مانند رایگان شدن StarCraft 2 را هم اعلام کرد. اما یکی از بهترین خبر‌ها برای طرفداران بازی World of Warcraft بود که بلیزارد اعلام کرد قصد دارد نسخه‌ای از این بازی با نام World of Warcraft Classic را منتشر کند که تجربه‌ای از این اثر را بدون بسته‌های الحاقی و آپدیت‌هایش ارائه خواهد کرد و در اصل، همان اولین نسخه‌ای خواهد بود که با نام World of Warcraft منتشر شد. 

حال جی.آلن برک، تهیه‌کننده بازی، اخیرا مصاحبه‌ای با یوروگیمر داشته و در آن اعلام کرده که World of Warcraft Classic هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. وی در این مورد گفت:

World of Warcraft Classic هنوز جای کار خیلی زیادی دارد و انتظار نداریم که زود منتشر شود. در واقع هنوز خودمان هم نمی‌دانیم که چه زمانی این بازی را منتشر خواهیم کرد. البته شاید بگویید که بلیزارد این عبارت را در برای تمامی بازی‌هایش استفاده می‌کند اما در مورد World of Warcraft Classic، واقعا هنوز کار‌های زیادی باید انجام شوند و به همین دلیل هم هنوز نمی‌دانیم که آماده شدن بازی برای انتشار چقدر طول خواهد کشید.

اما پس از معرفی World of Warcraft Classic، یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش آمد، این بود که این بازی پس از انتشار، تا چه زمانی در دسترس خواهد بود. برک در این رابطه به کاربران وعده داد که نباید نگران از دسترس خارج شدن سرور‌های این تجربه پس از مدتی کوتاه باشند:

یکی از مواردی که با قاطعیت می‌توانیم در رابطه با آن صحبت کنیم، این است که World of Warcraft Classic قرار است یک تجربه دائمی برای ما باشد. منظورم این است که ما متعهد می‌شویم تا زمانی که خود بازی World of Warcraft فعال باشد، این تجربه نیز در دسترس باشد. همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که World of Warcraft Classic برای برخی افراد، فقط جنبه بازگشت به خاطرات گذشته را داشته باشد و آن‌ها مدت کمی مشغول تجربه آن شوند اما افرادی هم خواهند بود که وقت زیادی را در این نسخه سپری خواهند کرد و این واقعا عالی است. 

نظر شما در مورد صحبت‌های آلن برک چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده