نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

توضیحات بلیزارد در مورد احتمال انتشار Hearthstone روی نینتندو سوییچ

بلیزارد اعلام کرده که فعلا نسخه نینتندو سوییچ Hearthstone در دست ساخت نیست اما احتمال انتشار بازی روی این پلتفرم را هم رد نکرده است.

یکی از موفق‌ترین بازی‌های بلیزارد را می‌توان بازی Hearthstone، ساخته کارتی این شرکت دانست که روی پلتفرم‌هایی چون پی‌سی، اندروید و آیفون در دسترس است و خیلی‌ها آن را بهترین بازی کارتی حال حاضر می‌دانند. پس از معرفی و عرضه کنسول نینتندو سوییچ، شایعه‌ها و اخبار زیادی در رابطه با احتمال انتشار Hearthstone روی این کنسول منتشر شده‌اند و حال پیتر والن، طراح ارشد بازی در کمپانی بلیزارد، در جریان بلیزکان 2017 مصاحبه‌ای در این رابطه داشته و اطلاعات جدیدی در مورد آن منتشر کرده است. 

طبق گفته والن، بلیزارد احتمال انتشار Hearthstone برای سوییچ را به هیچ وجه رد نمی‌کند. با این حال در حال حاضر، نسخه نینتندو سوییچ این بازی در درست ساخت نیست و طرفداران نباید در آینده نزدیک انتظار انتشار چنین نسخه‌ای را داشته باشند. به هر حال قطعا کنسول سوییچ توانایی سخت‌افزاری لازم برای اجرای این بازی را دارد و شاید تنها چالش پیش روی بلیزارد، بهینه کردن کنترل‌های بازی برای کنترلر‌های منحصر‌به‌فرد کنسول نینتندو باشد. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی هارت‌استون، بلیزارد روز جمعه در جریان بلیزکان 2017، بسته الحاقی Kobolds and Catacombs را برای این اثر معرفی کرد. این بسته در ماه دسامبر (دی/آذر) منتشر خواهد شد و مواردی مثل ۱۳۵ کارت جدید را به بازی اضافه خواهد کرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده