// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

نرخ فریم و رزولوشن Resident Evil Revelations Collection روی نینتندو سوییچ مشخص شد

اطلاعات جدیدی از جزییات فنی بازی Resident Evil Revelations Collection نظیر فریم ریت و رزولوشن آن روی نینتندو سوییچ منتشر شده است.

دارندگان کنسول نینتندو سوییچ با تایید خبر عرضه کالکشن Resident Evil: Revelations، خوشحال شدند زیرا می‌توانستند بازی‌ای از مجموعه رزیدنت اویل را روی کنسول محبوب خود بازی کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا یک سایت ژاپنی مقاله‌ای منتشر کرده که حاوی اطلاعاتی در مورد بازی Resident Evil: Revelations و بازی Residetn Evil: Revelations 2 برای نینتندو سوییچ است. اولین اطلاعات منتشر شده، مربوط به نرخ فریم و رزولوشن اجرایی این دو نسخه روی این کنسول هیبریدی می‌شود. بازی Resident Evil: Revelation با نرخ ۶۰ فریم و رزولوشن 1080p در حالت اتصال به تلویزیون و رزولوشن 720p در حالت دستی اجرا خواهد شد.

اما بر خلاف بازی اول، بازی Resident Evil: Revelations 2 از نظر رزولوشن دقیقا همانند نسخه اول است اما از نظر نرخ فریم، روی ۶۰ فریم اجرا نمی‌شود زیرا بازی از جلوه‌های بصری بالاتری برخوردار و اجرای آن روی نرخ فریم ۶۰، دشوار بوده است. اما اطلاعات منتشر شده دیگر حول این کالکشن مربوط به جوی‌کان‌های نینتندو سوییچ است که در اینجا می‌توانید از جوی‌کان سمت راست و سنسور آن برای هدف گیری استفاده کرده و به واسطه جوی‌کان سمت چپ، قادر به شبیه‌ساز بارگذاری اسلحه هستید.

درآخر مشخص شده است که اگر می‌خواهید نسخه دوم را به صورت مشارکتی (کوآپ) بازی کنید، هرکدام از بازیکن‌ها باید از دو جوی‌کان مجزا استفاده کنند. دلیل این کار هم این است که هر جوی‌کان نینتدو سوییچ از دکمه‌های کمی برخوردار بوده و در جریان بازی نمی‌توانید از همه قابلیت‌ها استفاده کنید. کالکشن بازی Resident Evil: Revelations در تاریخ هفت آذرماه (۲۸ نوامبر) عرضه خواهد شد و اگر علاقه‌ای به خرید این کالکشن ندارید، می‌توانید نسخه مورد نظر خود را به صورت جداگانه نیز خریداری کرده و از آن لذت ببرید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده