// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

فروشگاه آمازون بخش جدید Retro Zone را برای فروش بازی های کلاسیک راه اندازی کرد

فروشگاه آمازون، بخش جدید Retro Zone را برای علاقه‌مندان به بازی‌ها و کنسول‌های قدیمی راه‌اندازی کرده است.

به تازگی فروشگاه آمازون بخش جدیدی را با عنوان Retro Zone راه‌اندازی کرده تا ویترینی برای آن دسته از مشتریانی که علاقه‌مند به بازی‌ها و کنسول‌های قدیمی و کلاسیک هستند، باشد. با توجه به پیشینه و قدرت کمپانی آمازون و همچنین علاقه‌مندان بی‌شماری که در سراسر دنیا به دنبال تجدید خاطرات گذشته و حس نوستالژی هستند، به نظر می‌رسد آنها ایده بسیار خوبی را عملی کرده‌اند.

بخش جدید Retro Zone، شامل بازی‌های کلاسیک و قدیمی برای موبایل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به بازی‌های Final Fantasy VI، Grand Theft Auto: San Andreas، Prince of Persia Classic و بسیاری از بازی‌ها کلاسیک دیگر اشاره کرد که تا کنون تعداد آنها به بیش از ۵۰ بازی ‌می‌رسد. علاوه بر بازی‌های قدیمی، کنسول‌های قدیمی و تجهیزات آن نیز در این بخش دیده می‌شوند. کنسول‌هایی همچون Nintendo Entertainment System: NES Classic Edition، Atari Flashback 7 ،Sega Genesis Classic و دیگر کنسول‌های قدیمی دیگر که به شدت حس نوستالژیکی دارند.

علاوه بر بازی‌ها و کنسول‌های کلاسیک، قسمت‌های دیگری نیز برای Retro Zone در نظر گرفته شده است که شامل لباس‌هایی با طرح بازی‌های قدیمی، اکشن فیگور‌های بازی‌های قدیمی و کتاب‌های قدیمی و کلاسیک مربوط به بازی‌ها و کنسول‌ها می شود. 

طبق اعلام کمپانی آمازون، هر ماه بازی‌ها و تجهیزات مختلفی به بخش Retro Zone اضافه می‌شود و تخفیف‌هایی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.


منبع Gamasutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده