نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Daddy Long Legs

بازی موبایل Daddy Long Legs از آن دست بازی‌هایی است که بازیکن را با چالش جدیدی در راه رفتن یک موجود دراز پا روبه‌رو خواهد کرد.

بازی‌های مختلفی وجود دارند که با گیم‌پلی ساده اما درگیر کننده خود، چالش‌های جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهند. بازی‌هایی که هدف اصلی آن رکورد زدن است و بازیکن با استفاده از هوش و دقت خود باید بازی مورد نظر را به پیش ببرد. یکی از معروف‌ترین بازی‌های چالش‌برانگیز چند سال اخیر بازی Fruit Ninja است که بازیکن باید در مدت زمان محدودی تعدادی میوه را از وسط نصف کند. حال، استودیو Set Snail هم با ساخت بازی Daddy Long Legs چالش جدیدی را برای بازیکنان ایجاد کرده است که می‌تواند تا مدتها درگیر این بازی جالب و عجیب باشند. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

Daddy Long Legs

بازی دارای گرافیکی انیمیشنی و دوبعدی است

بازی آیفون Daddy Long Legs یک بازی دوبعدی چالشی و اعتیادآور است که بازیکن کنترل یکی از دو موجود مربعی شکل پرمو و درازپا با نام Daddy یا موجود اسبی شکل پرمو و درازپا با نام Horse را برعهده می‌گیرد. بازیکن با کلیک کردن برروی صفحه موبایل، ددی را به حرکت در می‌آورد و با هر ضربه روی صفحه، یکی از پاهای ددی را رو به جلو حرکت خواهد داد. بازیکن باید طوری او را در مسیر راه ببرد تا بتواند مسیر طی شده‌اش را بیشتر و رکوردی را به نام خود ثبت کند. اگر ددی به زمین بخورد و نتواند مسیر را طی کند، بازی تمام شده و بازیکن باید دوباره تلاش کند تا بتواند ددی را به حرکت در بیاورد. کنترل و طی کردن مسیر با موجود Horse به مراتب سخت‌تر از ددی است، بازیکن با هر کلیک بر صفحه گوشی خود، هورس با پرش به سمت جلو حرکت خواهد کرد و میزان دقت بیشتری را باید صرف کرد تا تعادل هورس بر زمین حفظ شده و حرکات بعدی را روی او انجام داد. شاید در نگاه اول، بازی موبایل Daddy Long Legs ساده به نظر بیاید، اما بازیکن برای اولین بار که بازی را شروع کند، متوجه سختی بازی خواهد شد.

Daddy Long Legs

کنترل و طی کردن مسیر با موجود Horse به مراتب سخت‌تر از Daddy است

استودیو Set Snail بازی Daddy Long Legs را با موتور بازی‌سازی Unity‌ توسعه داده‌ است. این بازی دارای گرافیکی انیمیشنی و دوبعدی است که فضایی بسیار ساده دارد. هر دو موجود ددی و هورس به زیبایی کار شده‌اند. در بازی از موسیقی متنی استفاده نشده است و صدای راه رفتن موجودات و زمین خوردن آنها به خوبی صداگذاری و پیاده شده است. بازی Daddy Long Legs دارای سیستم Everyplay است که این سیستم روند بازی گیمر را ضبط می‌کند و به بازیکن این اجازه را می‌دهد پس از طی کردن هر مرحله، گیم‌پلی خود را برای دوستان خود به اشتراک بگذارد. همچنین، این بازی دارای ثبت رکورد جهانی است که رکورد هر بازیکن به صورت اتوماتیک در سرور جهانی بازی ثبت شده و در رتبه جهانی قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که هر دو موجود ددی و هورس قابل شخصی‌سازی هستند و بازیکنان می‌توانند بسته به سلیقه خود، آنها را شخصی‌سازی کنند.

Daddy Long Legs

بازی Daddy Long Legs یک بازی جذاب و چالش‌برانگیز است که بازیکنان را می‌تواند تا مدت‌ها درگیر گیم‌پلی عجیب خود کند. این بازی به افرادی که علاقه دارند فضاهای جدیدی در بازی‌ها را تجربه کنند، پیشنهاد می‌شود و مطمئنا از این بازی لذت خواهند برد. بازی Daddy Long Legs هم‌اکنون در فروشگاه گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک‌های پایین دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Daddy Long Legs


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده