// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴

نسخه غربی بازی Fantastic Beasts به زودی برای پلی‌ استیشن VR منتشر می‌شود

بازی واقعیت مجازی Fantastic Beasts and Where to Find Them از کمپانی برادران وارنر به‌زودی در غرب برای پلی‌استیشن VR منتشر می‌شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی برادران وارنر به‌زودی بازی واقعیت مجازی‌ استودیوی‌ Framestore را، که به نام Fantastic Beasts and Where to Find Them شناخته می‌شود و بر اساس رمانی از جی.کی. رولینگ ساخته شده است، در کشورهای غربی برای پلی‌استیشن VR منتشر می‌کند. صفحه‌‌ی این بازی واقعیت مجازی در سایت رسمی USK آلمان ثبت شده است و خبر از این دارد که کمپانی برادران وارنر در پی‌ اخذ مجوز برای انتشار بازی Fantastic Beasts است.

بازی Fantastic Beasts and Where to Find Them یکی از بازی‌های زمان راه‌اندازی پروژه واقعیت مجازی گوگل Daydream بوده است. این بازی که بر اساس قسمتی از رمان Wizarding World جی.کی. رولینگ ساخته شده، چشم‌اندازی زیبا از این رمان پرطرفدار به بازیکنان ارائه می‌دهد.

بازی Fantastic Beasts and Where to Find Them چندی پیش به‌عنوان بخشی از تریلر پلی استیشن VR در ژاپن به نمایش درآمد. با توجه به نمایش این بازی در ژاپن، تعجبی نداشت که انتشار آن برای کشورهای غربی نیز تایید شود. با این حال در صفحه‌ی USK بازی Fantastic Beasts علاوه بر پلی استیشن 4 نام پی سی نیز به چشم می‌خورد که خبر از انتشار این بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت، وایو یا هر دو دارد. کمپانی برادران وارنر چندی پیش با انتشار بازی‌ Batman Arkham: VR و معرفی بازی Justice League VR: The Complete Exprience پروژ‌ه‌های واقعیت مجازی خود را آغاز کرد.

توضیحات استودیو Framestore درباره‌ی بازی Fantastic Beasts را در زیر می‌خوانید:

با الهام‌گیری از آخرین داستان جی.کی. رولینگ، استودیوی واقعیت مجازی Framestore بازی Fantastic Beasts [And Where to Find Them] را برای هدست گوگل Daydream ساخته است تا بازیکن خود را واقعا در نقش شخصیت اصلی حس کند؛ جادوگری عصا به‌دست که می‌تواند طلسم کند و بر محیط اطرافش کنترل داشته باشد.

قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود ولی کمپانی برادران وارنر هنوز دومین قسمت بازی این سری را به مناسبت اکران فیلمش معرفی نکرده است.


منبع VRFocus
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده