// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

اطلاعاتی از شخصیت‌ کنسل شده بازی Overwatch

اخیرا اطلاعات بیشتری از یکی از شخصیت‌های عجیب Overwatch با نام Jetpack Cat منتشر شده است که هرگز به مرحله اجرا نرسید.

بدیهی است که کمپانی بلیزارد صدها شخصیت برای بازی Overwatch طراحی کرده است و فقط تعداد کمی از این شخصیت‌ها به بازی اصلی راه یافته‌اند. با این حال تعداد کمی از این کاراکترها دلیلی قانع‌کننده برای کنار گذاشته‌ شدن از بازی اصلی داشته‌اند و گربه‌ی جت‌پکی (Jetpack Cat) نیز جزو این گروه دسته بندی می‌شود.

کارگردان بازی اورواچ، جف کاپلان، چندی پیش طی مصاحبه‌ای از شخصیت Jetpack Cat رونمایی کرد. همچنین او اضافه کرد که طرح‌های اولیه در بین اعضای استودیو محبوب بوده‌اند ولی‌ بعد از مدتی به این نتیجه می‌رسند که شخصیت Jetpack Cat برای بازی اورواچ بیش از اندازه مضحک است.

امروز در جدیدترین اخبار بازی و طی رویداد Blizzcon کاپلان از طرح‌های اولیه‌ی بازی Overwatch پرده‌برداری کرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید این طرح‌ها از خاکسترهای پروژه‌ی‌ کنسل‌شده‌ی استودیو بلیزارد، با نام Titan،‌ برخواسته‌اند. شخصیت Jetpack Cat نیز طی این مرحله‌ از ساخت بازی Overwatch به ذهن سازندگان رسیده است. کاپلان در ادامه گفت که با اینکه طرح‌های اولیه‌ی گربه‌ی جت‌پکی جذاب بوده ولی به نظر می‌رسیده است که به دنیای بازی Overwatch تعلق ندارد.

دو طرح اولیه‌ برای گربه‌ی جت‌پکی موجود بوده است. اولین طرح، گربه‌ای کارتونی در هیبت یک قهرمان و دومین طرح (که به نظر می‌رسد بیشتر به دنیای اورواچ شباهت دارد) گربه‌ای تنبل است که از جت‌پکش به عنوان وسیله‌ی لم دادن استفاده می‌کند.

 شخصیت‌های کنسل‌شده‌ی‌ بازی Overwatch

تمامی شخصیت‌هایی که در عکس‌ بالا می‌بینید نیز جزو ایده‌های عجیب اعضای استودیو بلیزارد بوده‌اند که به بازی اصلی راه پیدا نکرده‌اند. از این شخصیت‌ها می‌توان به تمساح پرنده، میمون پرنده‌ی شعله‌افکن به‌دست، بوزینه‌ی مکانیکی و یک کودک ریش‌دار اشاره کرد که اتفاقا کله‌ی آتشینی نیز دارد. هنوز هم احتمال این وجود دارد که روزی شخصیت‌های گربه‌ی جت‌پکی و تمساح پرنده‌ را هنگام مبارزه در بازی‌ها ببینیم. ولی با توجه به صحبت‌های جف کاپلان، مطمئنا این شخصیت‌ها در بازی اورواچ حضور نخواهند داشت و شاید در پروژه‌های دیگر به کار گرفته شوند.

همچنین کاپلان در ادامه به یکی از ایده‌های جالب استودیو بلیزارد با نام قهرمان هاکی (Hockey Hero) نیز اشاره کرد. البته این شخصیت به نوعی و با کمی تغییر به عنوان یکی از اسکین‌های Lúcio به بازی اورواچ اضافه شد. عکس‌ شخصیت Hockey Hero را در زیر مشاهده می‌کنید:

شخصیت کنسل شده Hockey Hero بازی اورواچ

و در آخر این متن می‌توانید تصاویری را از طرح‌های اولیه شخصیت‌های اورواچ، که مربوط به اوایل روند ساخت است، مشاهده کنید. طی این مدت، اعضای استودیو بلیزارد به‌صورت همزمان روی تعداد زیادی از ایده‌های مختلف برای شخصیت‌های بازی کار می‌کردند. بعضی از این طرح‌ها را قبلا دیده‌ایم و بعضی نیز با کمی تغییر در بازی اصلی حضور یافته‌اند. نمونه‌ی اولیه‌‌ی تعداد قابل توجهی از شخصیت‌های بازی اورواچ در این عکس می‌بینیم و شاید جالب‌ترین آن‌ها Torbjorn باشد که قرار بود با توپ بولینگ به دشمان خود حمله کند.

ایده‌های اولیه‌ی شخصیت‌های اورواچ


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده