// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

ریزر ماوس مخصوص بازی Naga Trinity را معرفی کرد

کمپانی Razer سری جدید ماوس‌های مخصوص بازی Naga را با نام Naga Trinity معرفی و قیمت آن را اعلام کرد.

همانطور که در خبرها خوانده‌اید کمپانی ریزر به‌تازگی گوشی اندرویدی مخصوص بازی The Razer Phone را معرفی کرده است، اما آنها ریشه‌های خود را فراموش نکرده‌اند و همانند گذشته اقدام به معرفی تجهیزات جدید مخصوص بازی برای کاربران پی سی کرده‌اند. کمپانی Razer روز گذشته، سری جدید ماوس‌های مخصوص بازی Naga را با نام Naga Trinity معرفی کرد که در ادامه نگاهی به مشخصات آن می‌‌اندازیم.

ماوس گیمینگ Naga Trinity بر اساس همان ایده‌های سری اول ماوس‌های Naga ساخته شده است، اما با توجه به امکانات جدید، آنها سعی کرده‌اند تا Naga Trinity را از مدل‌های پیشین خود یک پله بالاتر ببرند؛ هرچند که از لحاظ طراحی و ارگونومی تفاوت خاصی با سری‌های قبلی ندارد. در واقع سری Naga با استفاده از کلید‌های مختلف در جهت‌های مختلف، برای بازیکنان بازی‌های سبک MOBA و سبک MMO بسیار مناسب است.

Naga Trinity Razer

بنابراین اگر شما از بازیکنان بازی‌های MOBA یا MMO یا دیگر بازی‌ها هستید، ماوس ریزر Naga Trinity بسته به نیاز شما، می‌تواند برای شما مناسب باشد؛ زیرا صفحه کناری این ماوس در سمت چپ آن قابلیت تعویض دارد تا بتوانید با توجه به نیازتان، بین سه حالت کلیدهای ۱۲ تایی با حالت ماشین حساب، کلیدهای ۷ تایی به شکل دایره و کلیدهای دو تایی استاندارد دست به انتخاب بزنید. علاوه بر این، ماوس Naga Trinity از یک حسگر اپتیکال با رزولوشن ۱۶ هزار DPI بهره می‌برد و هر ۱۹ کلید آن قابل برنامه‌ریزی است.

طبق اعلام کمپانی Razer، ماوس مخصوص بازی Naga Trinity به‌زودی و با قیمت ۹۹.۹۹ پوند انگلیس به بازار عرضه می‌شود.


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده