نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۶

سونی: جیم رایان بر تعهد سونی نسبت به پلی استیشن VR تاکید می‌کند

جیم رایان، مدیر فروش و بازاریابی جهانی کمپانی سونی، اعلام کرد هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR نقش کلیدی و مهمی در آینده بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی ایفا می‌کند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی (SIE) تاریخچه‌ی لکه‌داری با لوازم جانبی پلی استیشن داشته است. سال گذشته، زمانی که پلی استیشن VR رونمایی شد، کمپانی سونی نگرانی‌های بسیار زیادی در مورد این تکنولوژی و بخش سرگرمی‌های تعاملی داشت، اما درست یک سال بعد بخش سرگرمی‌های تعاملی ثابت کرد که هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR می‌تواند تکنولوژی مهمی برای آینده این شرکت باشد.

جیم رایان، مدیر فروش و بازاریابی جهانی کمپانی سونی در گفت‌وگو با تلگراف گفت: 

من فکر می‌کنم هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR به‌خاطر داشتن پتانسیل عالی بخش مهمی از آینده SIE را تشکیل می‌دهد و سونی این تعهد را داده که از پلی‌استیشن VR پشتیبانی کند.

در کنفرانس مطبوعاتی هفته بازی ‌‎‌‌های پاریس، پلی‌استیشن VR توانسته نظرات مثبتی به‌دست آورد. در این کنفرانس بازی‌های بسیار جذابی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR معرفی شدند که از آن‌ها می‌توان به پروژه جدید استودیو سونی لندن، یعنی Blood & Truth و همچنین Bow To Blood اشاره کرد.

جیم رایان، هنگامی که مشغول پاسخ دادن به پرسش‌های مربوط به هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR بود، آکیولس ریفت و HTC Vive را با پلی‌استیشن VR مقایسه کرد و درباره‌ی تکنولوژی تشخیص حرکت پلی‌استیشن VR، که در مقایسه با تکنولوژی رقبا مورد انتقاد قرار گرفته است، گفت: 

ما همواره سعی خود را می‌کنیم تا ببینم مردم چه چیزهای را دوست دارند و از آن‌ها لذت می‌برند تا با این امر در بهینه‌سازی و طراحی پلی‌استیشن VR پیشرفت کنیم.


منبع vrfocus
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده