نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

گرینبرگ: پیوستن فیل اسپنسر به تیم رهبری مایکروسافت اهمیت بخش گیمینگ را نشان می‌دهد

آرون گرینبرگ، مدیر تبلیغات ایکس‌باکس دیدگاه خود را پیرامون پیوستن فیل اسپنسر به تیم ارشد رهبری مایکروسافت و اهمیت استراتژیک آن در بخش گیمینگ ارائه کرد.

مدتی قبل و در شهریورماه فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس به جمع تیم ارشد رهبری کمپانی مایکروسافت اضافه شد تا بار دیگر اهمیت بخش بازی‌ها در این کمپانی به اثبات برسد. گفتنی است که تیم رهبری ارشد مایکروسافت از ۱۶ نفر تشکیل شده است که شامل ساتیا نادلا (مدیر عامل)، تری میرسون (مدیر ارشد مالی)، هری شام (مدیر بخش هوش مصنوعی) و دیگر مشاوران ارشد می‌شود و این ۱۶ نفر مهم‌ترین تصمیمات و سیاست‌های کلی مایکروسافت را اتخاذ می‌کنند. حال و با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، آرون گرینبرگ، مدیر تبلیغات ایکس‌باکس دیدگاه خود را در مورد این وضعیت ارائه کرده است.

گرینبرگ اشاره کرد که جایگاه فیل اسپنسر و این واقعیت که او در حال حاضر به صورت مستقیم به ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت گزارش می‌دهد، به طور کلی اهمیت استراتژیک بخش گیمینگ را برای این کمپانی نشان می‌دهد و حاکی از «کار بزرگی» است که تیم انجام داده است.

برای آرون گرینبرگ دشوار است که بگوید این موضوع چه تغییراتی را در ایکس‌باکس به دنبال دارد ولی در حال حاضر فردی که بخش بازی‌ها را در مایکروسافت اداره می‌کند، در جلسات متشکل از مدیران اجرایی و ارشد این کمپانی و ساتیا نادلا شرکت می‌کند و از دیدگاه گرینبرگ این اتفاق بسیار خوبی است.

ایکس‌باکس یک نام تجاری بزرگ با سرویس باورنکردنی ایکس‌باکس لایو است که خدمات و بازی‌های بسیاری را برای دستگاه‌های مختلف ارائه می‌کند. به عنوان مثال مایکروسافت تجربه‌ی بازی‌ها را از طریق ایکس‌باکس وان، پی‌سی، گوشی‌های همراه و حتی نینتندو سوییچ فراهم می‌سازد. اگر نگاهی به کارهای افراد بیاندازید، متوجه می‌شوید که گیمینگ یکی از چیزهایی است که افراد بسیاری را به خود مشغول کرده است و این موضوع فقط درباره‌ی بازی کردن نیست زیرا تماشای بازی‌ها نیز به همان اندازه (و حتی بیشتر) در میان افراد محبوب است و به همین دلیل کمپانی مایکروسافت اقدام به سرمایه‌گذاری در سرویس‌هایی نظیر Mixer کرده است.

نظر شما در خصوص پیوستن رئیس بخش ایکس‌باکس به جمع تیم ارشد رهبری کمپانی مایکروسافت و دیدگاه آرون گرینبرگ چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده