// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

قابلیت بازی بین پلتفرمی به Halo Wars 2 اضافه شد

از این پس کاربران ایکس‌باکس وان و کامپیوتر می‌توانند کنار یکدیگر به تجربه بازی Halo Wars 2 بپردازند.

همانطور که روز به روز سرویس Play Anywhere ایکس‌باکس وان در حال پیشرفت است، شاهد پشتیبانی بازی‌های مختلفی از قابلیت بازی بین پلتفرمی از سوی مایکروسافت هستیم و حال، بازیکنان پی‌سی بازی Halo Wars 2 نیز می‌توانند در کنار بازیکنان ایکس‌باکس وان، به تجربه این بازی استراتژی بپردازیند.

طبق اخبار بازی منتشر شده، سه روز پیش برای بازی Halo Wars 2 یک بروزرسانی در دسترس گرفت و با منتشر شدن جزئیات این بروزرسانی، مشخص شد که بازی Halo Wars 2 از قابلیت بازی بین پلتفرمی میان ایکس‌باکس وان و پی‌سی پشتیبانی می‌کند. البته در این میان، تمامی بخش‌های بازی از قابلیت Cross Play استفاده نمی‌کنند و کاربران تنها می‌توانند در بخش‌های داستانی، Terminus Firefight، بازی‌های شخصی سازی شده، Blitz Firefight و بازی‌های Unranked با دوستان خود روی پلتفرم دیگر Halo Wars 2 بازی کنند.

جدای از این موارد، در بروزرسانی منتشر شده، قابلیت رزولوشن 4K UHD و HDR به بازی Halo Wars 2 اضافه شده‌اند و از طرفی یک سری بهبودها نظیر رفع باگ‌ها و رفع مشکلات مربوط به آیتم‌های تزئینی روی بازی اعمال شده است. برای مثال در بخش گیم‌پلی بازی، بازیکنان نمی‌توانستند از طریق سربازان ODST برج‌های کنترل و Power Nodeها را تصرف کنند که این مشکل حل شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده