نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰

تریلر و پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن Trollhunters منتشر شد

از آنجا که زمان تقریبا کمی تا آغاز پخش فصل دوم انیمیشن سریالی شکارچیان ترول (Trollhunters) باقی مانده، شبکه نت‌فلیکس و کمپانی DreamWorks پوستر و تریلری جدید از آن منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌فلیکس و کمپانی دریم ورکس به‌تازگی پوستر و تریلر جدیدی از فصل دوم انیمیشن سریالی Trollhunters (شکارچیان ترول) منتشر کردند. جدیدترین اثر فانتزی فیلمساز تحسین‌شده هالیوود یعنی گیرمو دل تورو که وظیفه سازندگی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است، برای پخش در روز جمعه ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. شما در انتهای همین پست می‌توانید جدیدترین تریلر فصل دو انیمیشن سریال شکارچیان ترول را مشاهده و دانلود کنید.

گیرمو دل تورو که سابقه‌ی خلق آثار منحصر به فردی همچون Hellboy (پسر جهنمی) و Pan's Labyrinth (هزارتوی پن) را در کارنامه دارد، در انیمیشن Trollhunters با تکیه بر تخیل و خلاقیت بی‌پایان خود، دو جهان بسیار جذاب را به هم پیوند زده و در این میان بسیاری از نشانه‌ها و المان‌های کارهای قبلی خود را نیز کاملا حفظ کرده است. آخرین فیلم دل تورو تحت عنوان The Shape of Water (شکل آب) در جشنواره‌ی ونیز امسال، جایزه‌ی شیر طلایی را از آن خود کرد.

Trollhunters Part 2

فصل دوم شکارچیان ترول یکی از جدیدترین پروژه‌های کمپانی دریم ورکس، داستانی درباره‌ی نوجوانی عادی با نام جیم لیک جونیور است که در شهر کوچکی به نام آرکادیا زندگی می‌کند که باید در طی گذران زندگی خود با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شده و برای نجات محل زندگی‌اش با آنها مبارزه کند. او در یکی از روزها به صورت کاملا اتفاقی متوجه وجود جامعه‌ای مخفی در زیر شهر می‌شود که گروهی از ترول‌ها در آنجا زندگی می‌کنند. جیم در ادامه وارد جامعه‌ی ترول‌ها شده و پس از یادگیری آموزش‌های لازم سعی می‌کند که از آنها در برابر دشمنان قدرتمندشان محافظت کند. در فاصله‌ی کوتاهی، جیم از پسربچه‌ای دبیرستانی به قهرمانی بدل می‌شود که باید با همکاری چند تن از دوستانش و گروهی از ترول‌ها، با هیولاها و موجودات شیطانی مقابله کرده و دنیا را از نابودی نجات دهد.

در فصل دوم انیمیشن Trollhunters ما شاهد حضور صداپیشگان جدیدی مانند مارک همیل، لینا هیدی و دیوید بردلی در قالب شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود. این سه هنرمند بااستعداد به تازگی به جمع صداپیشگان قدیمی این انیمیشن یعنی کلسی گرمر در نقش بلینکی، ران پرلمن در نقش بولار، استیون ین در نقش استیو، آنجلیکا هیوستون در نقش ملکه اورسولنا، جاناتان هاید در نقش استریکلر، امی لندکر در نقش باربارا، چارلی ساکستون در نقش توبی، کول سند در نقش الی و لکسی مدرانو در نقش کلر پیوستند و قرار است در فصل دوم انیمیشن شکارچیان ترول حضور داشته باشند. آنتون یلچین نیز که سال گذشته در اثر حادثه‌ای جان خود را از دست داد، پیش از این صداپیشه‌ی نقش اصلی مجموعه با نام جیم لیک جونیور بود و از آنجا که صدای وی برای بخش زیادی از قسمت‌های فصل دوم از پیش ضبط شده است، گروه برای فصل جدید نیاز به هیچ تغییراتی ندارد و شخصیت جیم حتی برای فصل‌های بعدی نیز حذف نخواهد شد.

فصل اول شکارچیان ترول (Trollhunters) در تاریخ بیست و سوم دسامبر ۲۰۱۶ (۳ دی ۱۳۹۵) در قالب ۲۶ قسمت در شبکه استریم نت‌ فلیکس (Netflix) منتشر شد که ضمن جلب رضایت تماشاگران، از سایت معتبر راتن تومیتوس (Rotten Tomatoes) امتیاز ۹۴ درصد را دریافت کرد. این انیمیشن در مراسم Creative Arts Daytime Emmys توانست در شش بخش مختلف صاحب جایزه شود و رکورد بقیه برنامه‌های تلویزیونی مانند خود را در این زمینه شکست؛ این مجموعه تلویزیونی توانست در بخش نویسندگی برنامه تلویزیونی انیمیشنی (برای مارک گوگنهایم)، در بخش کارگردانی (برای رودریگو بلاس و گیرمو دل تورو)، در بخش انتخاب هنرپیشه (برای آنیا اوهاره و مری هلدالگو) و در بخش صدا پیشگی (برای کلسی گرمر) جایزه‌ها را به دست آورد. فصل دوم این مجموعه در قالب ۱۳ قسمت اواخر سال ۲۰۱۷ پخش خواهد شد.

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، جدیدترین پروژه کمپانی دریم ورکس توسط گیرمو دل تورو و مارک گوگنهایم تهیه کننده سریال Arrow (ارو) و سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا)، رودریگو بلاس کارگردان فیلم Alma (آلما)، چاد همز تهیه کننده انیمیشن سریال Dragons: Race to the Edge و کریستینا استاینبرگ تهیه کننده انیمیشن Rise of the Guardians (ظهور نگهبانان) ساخته و تهیه کنندگی اجرایی شده است. علاوه بر این چند تن، دن هیجمن نویسنده انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) و انیمیشن Ninjago (نینجاگو) و همچنین برادر دن که در کنار او نویسندگی این دو پروژه را برعهده داشت هم قرار است نقش دستیار تهیه کنندگان اجرایی این اثر انیمیشنی را برعهده داشته باشند.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده