نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

نت فلیکس حق انتشار فیلم Tau را به‌دست آورد

شبکه نت فلیکس اعلام کرد که حق انتشار فیلم تاو (Tau) با بازی بازیگرانی چون مایکا مونرو، اد اسکرین و گری اولدمن، را به‌دست آورده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اعلام کرد که حق انتشار فیلم Tau را به‌دست آورده است. کارگردانی این فیلم بر عهده فدریکو دی‌الساندرو بوده است و در فیلم Tau بازیگران مطرحی چون مایکا مونرو، اد اسکرین و گری اولدمن، حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز نوگا لاندو بوده است. کمپانی‌هایی چون هرکولز فیلم فاند و کن کائو ویپوینت نیز کار ساخت این فیلم را بر عهده داشته‌اند. دیوید اس گویر نیز به‌عنوان تهیه کننده به‌همراه راسل آکرمن، کوین بلان، تری داگاس، لوین آتین، دن و کن کائو، هریسون کریس و کوین تورن، نیز در فیلم Tau حضور داشته است. 

فیلم Tau داستان یک هوش مصنوعی بسیار پیشرفته به‌نام تاو را روایت می‌کند که جولیا با بازی مایکا مونرو، آخرین قربانی او است که در یک آزمایش مرگبار دزدیده و اسیر شده است. تنها چیزی که مانع آزادی جولیا است، تاو هست. تاو یک هوش مصنوعی بسیار پیشرفته است که توسط الکس با بازی اد اسکرین، طراحی شده است. تاو دارای یک گردان از هواپیمای بدون سرنشین است که به طور خودکار در یک خانه هوشمند تولید می‌شوند. پتانسیل تاو به جهانی که در آن وجود دارد و در آن زندگی می‌کند، محدود شده است، اما او برای بیشتر از آن نیز آماده است. جولیا نشان می‌دهد که توانایی و شجاعت کافی را دارد و او باید با زمان رقابت کند تا بتواند پلی بین ماشین و انسان بسازد و به تاو متصل شود تا بتواند آزادی خود را بدست آورد و به سرنوشت دیگران دچار نشود.

همچنین کمپانی BLOOM مسئولیت تبلیغات و فروش جهانی فیلم Tau را بر عهده خواهد داشت. این کمپانی همچنین وظیفه تبلیغات و فروش فیلم‌هایی چون Shadow به کارگردانی ژانگ ییمو، فیلم Destination Wedding به کارگردانی ویکتور لوین و با بازی کیانو ریوز و وینونا رایدر و فیلم The Burning Woman به کارگردانی جیک اسکات و با بازی کریستینا هندریکس، سیه‌نا میلر و آرون پال، را نیز بر عهده خواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده