نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

فانکو از فیگورهای جدید بازی Cuphead رونمایی کرد

کمپانی فانکو به تازگی از فیگورهای جدید پاپ واینل و نیز عروسک‌های پارچه‌ای بازی Cuphead رونمایی کرده است.

کمپانی فانکو (Funko) را دیگر همه به‌خاطر ساخت انواع و اقسام فیگورهای مشهورش می‌شناسیم؛ فیگورهایی که طیف وسیعی از شخصیت‌ها، از فیلم و انیمیشن‌ گرفته تا بازی‌های کامپیوتری را شامل می‌شوند. حالا آن‌طور که در اخبار گوشه و کنار دنیای بازی به گوش می‌رسد، گویا کمپانی فانکو باری دیگر سراغ بازی محبوب Cuphead رفته و این‌بار دو نوع فیگور جدید با الهام از شخصیت‌های کاپ‌هد معرفی کرده است. 

سری اول این فیگورها، یک سری عروسک پارچه‌ای است که از شخصیت‌های کاپهد و برادرش ماگ‌من و نیز شخص دویل ساخته شده تا از این به بعد با نگاه به این فیگور یادتان باشد که دیگر با کسی که این شکل و شمایل را دارد، معامله نکنید! این عروسک‌ها چیزی حدود ۸ اینچ (معادل بیست سانتی‌متر) قد دارند. در زیر می‌توانید نگاهی به آن‌ها بیاندازید.

Funko Cuphead

اما سری دوم بیش‌تر به درد طرفداران فیگورهای پاپ واینل فانکو می‌خورد؛ مخصوصاً آن‌هایی که سری اول این فیگورها را خیلی دوست نداستند و یا این‌که آن‌قدر خوش‌شانس نبودند که نسخه سیاه و سفید محدود این فیگورها را که در کمیک کان ۲۰۱۷ نیویورک رونمایی شد، تهیه کنند. این فیگورها شخصیت‌های کاپهد، ماگ‌ من، دویل، کینگ دایس و نیز شخصیت لجندری چلیس (Legendary Chalice) را شامل می‌شود. البته در این میان یک نسخه مخصوص والمارت هم داریم که شخصیت کاپهد را در حال تلو تلو خوردن نشان می‌دهد. شما می‌توانید در زیر تصاویر این فیگورهای پاپ واینل را تماشا کنید.

تمامی این فیگورهای جدید، در فوریه ۲۰۱۸ (بهمن- اسفند ۹۶) روانه بازار خواهند شد. اگر دنبال جزئیات بیش‌تر از این فیگورها هستید، می‌توانید به سایت فانکو سری بزنید. برای سایر اخبار مربوط به بازی Cuphead، می‌توانید به صفحه این بازی در زومجی مراجعه کرده و نقد این بازی هیجان‌انگیز و جذاب را در این قسمت بخوانید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده