نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

فیلم Wonder Woman رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرد

فیلم واندر وومن (Wonder Woman) به‌تازگی توانست رکورد فیلم اسپایدرمن (Spider-Man) را بشکند و به‌عنوان بزرگ‌ترین فیلم اختصاصی یک شخصیت کمیکی شناخته شود.

این‌طور که از ظواهر امر پیدا است، مثل اینکه هیچ چیز نمی‌تواند مانع فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز)، شخصیت اصلی آن و موفقیت‌آفرینی‌های این اثر شود. درست زمانی که تنها مدت خیلی کوتاهی تا اکران فیلم Justice League (لیگ عدالت) باقی مانده و ما قرار است آنجا هم گل گدوت را در قالب نقش واندر وومن ببینیم، به طور رسمی اعلام شد که فیلم اختصاصی و مستقل این شخصیت بار دیگر رکورد جدیدی را شکسته است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، امروز به طور رسمی اعلام شد که فیلم واندر وومن توانسته رکورد تمام آثار اختصاصی ابرقهرمانی طول تاریخ را که داستان زندگی و گذشته یک شخصیت را بررسی می‌کند، از نظر فروش بشکند. بر اساس این گزارش این اثر توانسته رکورد فیلم Spider-Man (اسپایدرمن)، ساخته سال ۲۰۰۲ را در زمینه فروش جهانی بشکند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی طول تاریخ را از آن خود کند.

بر اساس جدیدترین گزارش سایت خبری فوربس، فیلم Wonder Woman این رکورد جدید را در روز پنجشنبه ۲ نوامبر (۱۱ آبان) شکسته است و توانسته درآمدی بالغ بر ۸۲۱.۷۴ میلیون دلار را از آن خود کند. فیلم اختصاصی اسپایدرمن که در سال ۲۰۰۲ اکران شد توانست در تمام طول مدتی که روی پرده‌های سینما هنرنمایی می‌کرد درآمدی بالغ بر ۸۲۱.۷ میلیون دلار را از آن خود کند. فیلم اسپایدرمن این درآمد را قبل از اینکه حتی دنیای سینمایی مارول یا حتی فیلم Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند) وجود داشته باشد، به دست آورده است. حال بر اساس این گزارش جدید متوجه شدیم که فیلم واندر وومن توانسته این رکورد را بشکند و به نام خود ثبت کند. در بین فیلم‌های کمپانی دی سی، فیلم Wonder Woman تنها توانسته رکورد آثاری مانند فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) و فیلم Man of Steel (مرد پولادین) را بشکند و کنار بزند؛ اما در مقایسه با آثار کمپانی مارول علاوه بر فیلم اسپایدرمن، این اثر توانسته مرز فروش پروژه‌هایی مانند فیلم Iron Man (مرد آهنی)، فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو) و فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) را از میان بردارد و آنها را رد کند.

Wonder Woman

این رکوردشکنی تنها یکی از موارد لیست بلند بالای موفقیت‌آفرینی این اثر بوده است که گل گدوت با همکاری پتی جنکینز (کارگردان فیلم واندر وومن) توانستند برای این اثر کسب کنند. در داخل کشور و توسط فروش و باکس آفیس داخلی، این اثر توانست با اختلاف ۸۰ میلیونی خود فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) را کنار بزند و خود را تبدیل به پرفروش‌ترین اثر دنیای سینمایی دی سی کند. خوشبختانه و به خاطر خوش‌شانسی کمپانی برادران وارنر، پتی جنکینز و گل گدوت، هر دو قراردادی را برای ساخت دنباله این اثر امضا کرده‌اند. فیلم واندر وومن 2 هم‌اکنون مراحل تولید و توسعه خود را طی می‌کند و برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

در حال حاضر تنها بازگشت گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت‌انگیز در این فیلم تایید شده و حضور بازیگر دیگری در دنباله فیلم Wonder Woman تایید نشده است. در کریسمس سال ۲۰۱۹، این فیلم باید با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) که اخیرا اکران آن هفت ماه عقب افتاده است، رقابت کند. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران شود.

به نظر می‌رسد که قرار است شخصیت واندر وومن در فیلم‌های خیلی زیادی به ایفای نقش بپردازد؛ به‌عنوان مثال یکی از جدیدترین این آثار، فیلم لیگ عدالت است که برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. به گفته خود گدوت، که در یکی از پیش‌نمایش‌ها این مطلب را عنوان کرده بود، این شخصیت در فیلم لیگ عدالت، همانند چسبی خیلی قوی است که اعضای این تیم ابرقهرمانی را خیلی محکم در کنار هم نگه می‌دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده