نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

ویدیوی ۱۲ دقیقه‌ای از گیم پلی بسته Frozen Wilds بازی Horizon: Zero Dawn

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو گوریلا گیمز تریلر ۱۲ دقیقه‌ای جدیدی از گیم پلی بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon: Zero Dawn منتشر کردند.

مطمئنا یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 در تعطیلات پایان سال میلادی ۲۰۱۷، بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds برای بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی های تعاملی سونی و استودیو گوریلا گیمز تریلر گیم‌پلی جدیدی از بسته‌الحاقی The Frozen Wilds منتشر کردند که ۱۲ دقیقه از ماموریت Survivor (بازمانده) را به تصویر می‌کشد.

بسته الحاقی Frozen Wilds بزرگ‌ترین DLC داستانی‌ بازی تا به این لحظه است که مدتی قبل توسط استودیو گوریلا گیمز رونمایی شد. این بسته الحاقی در تاریخ شانزده آبان‌ماه (۷ نوامبر) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد و بازیکنان را از فضای پر از ماشین و ربات این بازی جدا می‌کند و آن‌ها را به مناطق یخ‌زده شمالی خواهد برد؛ جایی که تهدیدها و ماجراجویی‌های جدیدی انتظارشان را خواهد کشید.

Horizon: Zero Dawn

نسخه Complete Edition بازی Horizon Zero Dawn شامل بازی اصلی، بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds و تمام محتویات اضافی نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس خواهد بود. این نسخه با فاصله‌ی یک ماه از انتشار بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds در تاریخ ۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) در ایالات متحده و در تاریخ ۱۵ آذرماه (۶ دسامبر) در اروپا منتشر خواهد شد. در این نسخه کاربران از انواع بروزرسانی‌های بازی Horizon Zero Dawn از زمان انتشار تاکنون بهره‌مند خواهند شد که شامل اضافه شدن درجه سختی آسان به بازی و افزوده شدن ویژگی‌های جدیدی به حالت Photo Mode می‌شود.

چند روز پیش استودیو گوریلا گیمز تریلر جدیدی از بسته الحاقی Frozen Wilds منتشر کرد که حملات اسکورچرها را به نمایش می‌گذاشت و اعضای تیم گوریلا گیمز در آن از منابع الهام خود در طراحی این کاراکتر توضیحاتی را ارائه کرده بودند. علاوه بر این، مدتی قبل در جریان کنفرانس سونی در رویداد هفته بازی های پاریس، تریلری دیگر از بسته الحاقی بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد که حرکات ایلوی و محیط‌های بازی را نمایش می‌داد. کمی بعد نیز استودیو گوریلا گیمز تصاویر 4K زیبایی از این بسته الحاقی منتشر کرد که تمامی این تصاویر از کنسول پلی استیشن 4 پرو به‌دست آمده بودند.

آخرین تریلر بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده