نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال حضور مارک استرانگ در نقش شخصیت شرور فیلم Shazam

عوامل تولید فیلم شزم Shazam در تلاش هستند تا ستاره محبوب فیلم Kingsman: The Golden Circle را برای نقش منفی داستان جذب تیم اصلی کنند.

آیا مارک استرانگ قرار است نقش منفی دیگری را برعهده بگیرد؟ این بازیگر محبوب پیش‌تر نقش سینسترو در فیلم Green Lantern (گرین لنترن)، نقش فرانک دی آمیکو در فیلم Kick-Ass (کیک اس) و نقش پرنس سپتیموس در فیلم Stardust (غبار ستاره) را ایفا کرده بود. حال با توجه به این موارد و سابقه درخشان این بازیگر در ایفای نقش‌های شرور، انتظار می‌رود که او نقش شرور دیگری به نام دکتر سیوانا را در یکی از جدیدترین و مورد انتظار‌ترین آثار کمپانی دی سی یعنی فیلم Shazam (شزم) ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی خبر جدیدی که توسط سایت خبری The Wrap منتشر شده بود، مشخص شده که بازیگر محبوب و ستاره فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) در حال صحبت و مذاکرات مختلف است تا بتواند نقشی در این فیلم ایفا کند. براساس این خبر، او به احتمال خیلی زیاد قرار است نقش یکی از مخالفان و دشمنان اصلی دنیای کمیکی شخصیت شزم را برعهده داشته باشد. این شخصیت شرور و منفی اولین بار در سال ۱۹۴۰ و در کتاب Whiz Comics حضور داشت. سیوانا دومین شخصیتی است که تا به امروز برای نقش‌های منفی و شرور این اثر مورد انتظار در نظر گرفته شده است. در ابتدای معرفی این فیلم، قهرمان داستان ما یا همان شزم فقط قرار بود که با بلک آدام (با بازی دواین جانسون) وارد میدان مبارزه شود. البته کمی بعد از اعلام خبر حضور دواین جانسون در فیلم شزم، در طی خبری مشخص شد که قرار است فیلم اختصاصی و مستقلی از شخصیت بلک آدام ساخته شود که جانسون بازیگر اصلی آن خواهد بود و به احتمال خیلی زیاد در فیم شزم حضور نخواهد داشت. بلک آدام را می‌توان مهم‌ترین دشمن شخصیت شزم در دنیای کامیک دانست، اما عدم حضور این شخصیت در این فیلم سوالات بسیاری را برای طرفداران ایجاد کرده است.

Mark Strong

سابقا در اخبار مرتبط با تیم بازیگری فیلم Shazam، توسط سایت خبری ورایتی اعلام شده بود که بازیگر فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) یعنی گریس فولتون به جمع هنرمندان و بازیگران این اثر پیوسته است. فیلم ابرقهرمانی شزم باعث می‌شود که گریس فولتون با دیوید اف. سندبرگ که کارگردانی فیلم آنابل: خلقت نیز بود، بار دیگر با هم همکاری داشته باشند. این بازیگر بااستعداد و محبوب قرار است نقش یکی از دوستان بیلی باتسون را داشته باشد و به ایفای آن بپردازد؛ پسربچه قهرمانی که با گفتن کلمه جادویی «شزم» تبدیل به شخصیت قدرتمندی می‌شود. سندبرگ که قرار است کارگردانی فیلم Shazam را بر عهده داشته باشد، بیشتر برای کارگردانی فیلم Lights Out (چراغ‌های خاموش) و فیلم Annabelle: Creation شناخته شده است و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam نیز بر عهده هنری گیدن و دارن لمکه خواهد بود. سندبرگ اخیرا تایید کرده است که این فیلم در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و انتظار می‌رود که طبق شایعات این فیلم در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم Shazam در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال آینده میلادی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود.

با اینکه هنوز بازیگری برای نقش بیلی باتسون انتخاب و اعلام نشده است، اما در طی چند روز اخیر اعلام شد که زکری لوی بازیگر سریال Chuck (چاک) قرار است نقش این ابرقهرمان تبدیل شده را ایفا کند. لوی بیشتر برای صداپیشگی در انیمیشن Tangled (تنگلد) و بازی در فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) شناخته شده است. در سال ۱۹۳۹، شخصیت شزم توسط طراح سی.سی بک و نویسنده بیل پارکر خلق و این شخصیت برای اولین‌بار در شماره دوم کامیک « کمیک تند و تیز» (Whiz Comics) معرفی شد. 

همچنین در پایان لازم به ذکر است که جدیدترین پروژه کمپانی و دنیای سینمایی دی سی یعنی فیلم Justice League (لیگ عدالت) برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) سال جاری برنامه ریزی شده است. فیلم لیگ عدالت داستان این تیم را که متشکل از ابرقهرمانانی مانند بتمن (با بازی بن افلکواندر وومن (با بازی گل گدوتآکوامن (با بازی جیسون موموآ)، فلش (با بازی ازرا میلر) و سایبورگ (ری فیشر) است حکایت می‌کند که برای نجات دنیا از دست ابرشروران، تیمی را با یکدیگر تشکیل داه‌اند. بعد از آن و در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ هم ما شاهد فیلم مستقل و اختصاصی شخصیت آکوامن هستیم که در آن جیسون موموآ با آمبر هرد هم‌بازی خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده