نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

EA فعلا قصد ساخت بازی‌های بیشتری برای نینتندو سوییچ ندارد

با وجود انتشار فیفا 18 برای نینتندو سوییچ، الکترونیک آرتز اعلام کرده که حداقل در آینده نزدیک بازی دیگری برای این کنسول منتشر نخواهد کرد.

پس از رونمایی نینتندو از کنسول سوییچ، یکی از شرکت‌هایی که به پشتیبانی از این کنسول تمایل نشان داد، الکترونیک آرتز بود. این شرکت حتی فیفا 18، جدید‌ترین نسخه یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های خودش را هم برای این کنسول منتشر کرد. با این حال طبق گفته‌های اخیر مدیر EA، این کمپانی فعلا قصد ندارد بازی‌های بیش‌تری برای سوییچ ساخته و منتشر کند و برای تصمیم‌گیری بهتر در این مورد، میزان استقبال کاربران از فیفا 18 را بررسی خواهد کرد. 

بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، ضمن اعلام این خبر گفت که این شرکت فعلا قصد دارد میزان تقاضا برای بازی‌های روی نینتندو سوییچ را به طور دقیق بررسی کرده و سپس برای انتشار یا عدم انتشار آثارش روی آن تصمیم بگیرد. همچنین با اینکه چند روز پیش اعلام شد بازی‌های ورزشی نقش زیادی در موفقیت‌های مالی اخیر EA داشتند، یورگنسن در مصاحبه‌اش با وال استریت ژورنال، به عملکرد مالی فیفا 18 روی سوییچ واکنشی نشان نداد و اطلاعاتی از آن ارائه نکرد. 

همچنین چندی پیش اعلام شد که نینتندو سوییچ تا پایان سپتامبر، ۷.۳۶ میلیون دستگاه فروش داشته است و اگر این کنسول همین روند فروش را ادامه دهد، در یک سال قادر به پیشی گرفتن از فروش Wii U خواهد بود. اما حتی با چنین فروش عالی‌ای هم هنوز سوییچ کاربران کم‌تری در مقایسه با پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان دارد و همین مساله هم الکترونیک آرتز را برای انتشار بازی‌هایش روی آن، دچار تردید کرده است. 

نسخه نینتندو سوییچ بازی فیفا 18، تفاوت‌هایی با دیگر نسخه‌های بازی داشت که می‌توانید در این مقاله بیش‌تر با جزییات این مساله آشنا شوید. شما همچنین می‌توانید بررسی فیفا 18 را در زومجی بخوانید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده