// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

پوسته‌های جدید بازی Overwatch بر پایه سایر بازی های بلیزارد معرفی شدند

در جریان رویداد بلیزکان 2017 و پنل کمپانی بلیزارد، اسکین‌های جدید بازی Overwatch که برگرفته از شخصیت سایر بازی‌های این کمپانی است معرفی شدند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در جریان رویداد بلیزکان 2017 و پنل کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، پوسته‌های جدیدی برای این بازی تیراندازی اول شخص معرفی شدند. این پوسته برگرفته از ظاهر سایر شخصیت‌های بازی‌هایی است که بلیزارد آن‌ها را توسعه داده است.

در کل هشت پوسته جدید معرفی شده است که از میان آن‌ها می‌توان به پوسته Roadhog اشاره کرد که ظاهری شبیه به Butcher بازی Diablo پیدا کرده است یا شخصیت Zarya برای وی پوسته Barbarian بازی Diablo در نظر گرفته شده است. اما در میان می‌توان بهترین پوسته را به شخصیت ویدومیکر اختصاص داد که بر گرفته از شخصیت Nova است.

تمامی پوسته‌های جدید بازی Overwatch در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد. همچنین نکته خوب قضیه این است که این پوسته‌ها، محدود نبوده و همیشه می‌توانید آن‌ها را از طریق جعبه‌های لوت استاندارد بازی به دست آورده و هیچ‌وقت نگران از دست دادن‌شان نباشید. در ادامه می‌توانید عکس‌های مربوط به پوسته‌های شخصیت‌ها را مشاهده کنید.

پوسته بازی Overwatch

پوسته بازی Overwatch

پوسته بازی Overwatch

این خبر، تنها خبر مهمی نبود که در جریان بلیزکان 2017 حول بازی Overwatch منتشر شد و از دیگر اخبار می‌توان به قهرمان جدید بازی اشاره کرد که Moira نام دارد و یک قهرمان پشتیبان هیبریدی است و قابلیت Heal کردن دارد. همچنین نقشه جدید Overwatch نیز معرفی شد که حال و هوای یک پارک را دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده