نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تهدید تایریس گیبسون به خروج از فیلم Fast and Furious 9

تایریس گیبسون، بازیگر نقش رامون پیرس اعلام کرد که اگر دواین جانسون در فیلم Fast and Furious 9 حضور داشته باشد، او در این فیلم بازی نخواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تایریس گیبسون، بازیگر نقش رامون پیرس که در ۵ فیلم از ۸ فیلم مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است، تهدید به ترک فیلم سریع و خشمگین ۹ (Fast and Furious 9) کرد. او با انتشار یک اولتیماتوم ساده گفت که اگر دواین جانسون،‌ بازیگر نقش لوک هابز در این فیلم حضور داشته باشد، او تصمیم به خروج از این فیلم خواهد گرفت. ماه گذشته، کمپانی یونیورسال تاریخ اکران جدید فیلم Fast and Furious 9 را تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است با یک سال تاخیر اکران شود. این فیلم که احتمالا در زمان اکران نام متفاوتی خواهد داشت، قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.

Tyrese Gibson

مدت کوتاهی بعد یونیورسال تاریخ اکران فیلم فرعی و بدون عنوان Fast and Furious را نیز تایید و اعلام کرد. این فیلم که در حال حاضر نام رسمی ندارد، قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. در این فیلم قرار است شاهد حضور و همکاری دواین جانسون و جیسون استاتهام (بازیگر نقش دکارد شاو)، باشیم. پس از انتشار این خبر، گیبسون با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد از ساخت فیلم فرعی سریع و خشمگین که باعث عقب افتادن زمان اکران فیلم Fast and Furious 9 برای یک سال شده، بسیار عصبانی و خشمگین است و از جانسون به‌شدت انتقاد کرد. در تصویری که گیبسون در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده، او به‌همراه جانسون و وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو دیده می‌شوند.

گیبسون در ادامه ادعا کرد که جانسون انواع استروئید مصرف می‌کند. با این حال، جانسون تاکنون هیچ واکنشی به حرفای گیبسون نداشته و در مورد صحبت‌های او کاملا سکوت کرده است. با این وجود، برخی اعتقاد دارند که ممکن است حرفای گیبسون تنها بخشی از برنامه تبلیغاتی یونیورسال باشد. هفته گذشته، وین دیزل اعلام کرد که جاستین لین برای کارگردانی و جوردانا بروستر برای بازی دوباره در نقش میا تورتو در فیلم Fast and Furious 9 و سریع و خشمگین ۱۰ (Fast and Furious 10) باز خواهند گشت. همچنین اخیرا شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است شین بلک، کارگردان فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) کارگردانی فیلم فرعی سریع و خشمگین را بر عهده بگیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده