// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

فراهم شدن امکان طراحی کنترلر‌های ایکس باکس وان با طرح تیم‌های NFL در Xbox Design Lab

مایکروسافت با گسترش امکانات سرویس Xbox Design Lab، قابلیت طراحی کنترلر‌هایی با استفاده از لوگو تیم‌های فوتبال آمریکایی (NFL) را در اختیار کاربران قرار داد.

کمپانی مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ سرویس Xbox Design Lab را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا با سلیقه خودشان کنترلر را رنگ‌بندی کرده و در صورت نیاز نوشته‌ای روی آن بنویسند و سفارش خودشان را ثبت کنند و پس از پرداخت هزینه آن، کنترلر را دریافت کنند. حال به نظر می‌رسد مایکروسافت همچنان برای گسترش این سرویس تلاش می‌کند. علاقه‌مندان به این سرویس از امروز می‌توانند از لوگو و پرچم ۳۲ تیم حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی (NFL) برای طراحی کنترلر‌های خود استفاده کنند. علاوه بر این، امکان حک کردن نام خود یا نام Gamertag خود روی کنترلر‌ به صورت رایگان وجود خواهد داشت.

xbox nfl controller

کنترلر‌های طراحی شده با استفاده از لوگو ۳۲ تیم لیگ فوتبال آمریکایی

سرویس Xbox Design Lab که در سال ۲۰۱۶ برای کشور آمریکا در دسترس قرار گرفت، در اوایل سال ۲۰۱۷ برای کشور‌های فرانسه، انگلستان و آلمان نیز در دسترس قرار گرفت اما هنوز برای کاربران دیگر کشورها فعال نشده است.

اما در مورد قیمت کنترلر‌های سرویس Xbox Design Lab با طرح تیم‌های لیگ فوتبال آمریکایی بد نیست بدانید که مبلغ ۹۵ دلار برای هر کنترلر در نظر گرفته شده است، در حالیکه کنترلر‌های دیگری که با استفاده از این سرویس به طراحی آن اقدام می‌کنید با قیمت ۸۰ دلار به فروش می‌رسند. البته طبق اعلام مایکروسافت، برای طراحی کنترلرهای تیم‌های فوتبال آمریکایی، اجازه تغییر رنگ به کاربران داده نخواهد شد و رنگ از پیش تعیین شده برای این کنترلر‌ها، سفید خواهد بود که به نظر می‌رسد این اقدام از سوی مجموعه NFL برای حفظ یکپارچگی و زیبایی این برند انجام شده است.

در آخر بد نیست بدانید، کمپانی مایکروسافت و لیگ NFL طبق قراردادی ۵ ساله از مدت‌ها قبل به عنوان شرکای تجاری یکدیگر شناخته می‌شوند. طبق این قرارداد که ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار دارد، مایکروسافت متعهد شده است تا محتوا‌های تعاملی و انحصاری مربوط به لیگ NFL را روی ایکس باکس وان، تبلت و لپ‌تاپ‌های Surface ایجاد کند. علاوه بر این اگر بازی‌های NFL را دیده باشید، حتما متوجه تبلیغات محیطی مایکروسافت روی بیلبوردهای تبلیغاتی این لیگ شده‌اید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده