نویسنده: محسن حقانی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Glowish

در بازی موبایل Glowish، توالی صحیح از سوییچ‌های روشنائی را پیدا کنید. با معرفی این اثر پازل، همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و بازی آيفون Glowish، ساخته‌ی استودیو The One Pixel یک اثر پازل متوالی است که خود را به‌عنوان یک بازی معما محور چالش برانگیز به‌خوبی اثبات می‌کند. اگر با ساخته‌های نظیر بازی Linelight و بازی klocki ارتباط خوبی برقرار کرده باشید، احتمالا عاشق تجربه ارائه شده در بازی Glowish خواهید شد.

تجربه ارائه شده در بازی موبایل Glowish شبیه هیچ بازی دیگری رو موبایل نیست و مکانیزم‌های آن به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا در بهترین حالت ممکن ذهن و مغز بازیکن را با چالش‌های جدید مواجه کنند. Glowish ساعت‌های بی‌شمار از حل پازل‌های رنگارنگ و سرگرم کننده‌ای برای شما به ارمغان خواهد آورد که طی آن باید سوییچ‌های نوری را در توالی و شرایط مشخص، خاموش یا روشن کنید.

صبر، حوصله و تفکر کلید اصلی موفقیت در بازی Glowish است

درست مانند دیگر ساخته‌های پازل، بازی Glowish نیز یک اثر مبتنی بر مراحل است و بازیکن باید مراحل را به ترتیب زمانی، پشت سر هم از میان بردارد. در حال حاضر، بازی Glowish شامل بیش از ۱۰۰ مرحله متفاوت می‌شود که برای مدت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. هدف اصلی بازیکن در طول مراحل بازی کاملا ساده و سرراست در نظر گرفته شده است؛ شما باید تمام چندضلعی و اشکال مختلف در تصویر را به توالی یکدیگر و پشت سر هم روشن کنید. وقتی شما یکی از اشکال موجود در صفحه را لمس کنید، شکل مورد نظر علاوه‌بر تمامی چندضلعی‌های هم‌شکل و البته هم‌رنگ موجود، روشن خواهند شد. درحالی که هسته مکانیزم اصلی گیم‌پلی در خلق پازل‌های Glowish یعنی روشن کردن سوییچ‌های متفاوت بسیار ساده و آسان به‌نظر می‌رسند اما بازی خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید با پیشروی در طول مراحل چالش‌برانگیز خواهد شد. Glowish همچنین در انتخاب مراحل از حالت تصادفی (رندم) نیز استفاده می‌کند؛ این حالت برای زمانی که روی حالت پیشروی در حالت خطی استیج‌های بازی نیستید، پازل‌های جدید را به صورت بی‌نهایت و کاملا تصادفی در اختیار شما قرار خواهد داد. این حالت برای اشخاصی که به‌دنبال یک تجربه بی‌نهایت از بازی پازل فوق‌العاده خوش‌ساخت روی تلفن‌های هوشمند خود هستند، ارزش بسیار بالایی را به بازی Glowish می‌افزاید.

متن جايگزين
 متن جايگزين
 متن جايگزين
بازی Glowish شامل بیش از ۱۰۰ مرحله متفاوت می‌شود

بخش کنترل در بازی Glowish کاملا ساده و بصری طراحی شده است. تنها کافی است برای روشن یا خاموش کردن شکل هندسی مورد نظر آن‌را لمس کنید. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردم، با لمس یک شماتیک، اشکال هم‌نوع و یا هم‌رنگ آن در تصویر نیز روشن خواهند شد. این موضوع باعث خواهد شد که بارها و بارها به عقب بازگشته و اشکال هندسی مورد نظر را برای رسیدن به یک توالی یک‌پارچه خاموش یا روشن کنید. هدف اصلی بازیکن در طول مراحل بازی Glowish فشردن کلید‌ها به‌نحوی است که تمامی اشکال موجود در تصویر روشن شوند. صبر، حوصله و تفکر کلید اصلی موفقیت در بازی Glowish است؛ با این وجود از آنجایی که Glowish هیچ گونه مجازاتی برای انتخاب نادرست در نظر نگرفته است، شما همیشه می‌توانید مسیر صحیح‌ برای حل پازل‌های بازی را از طریق آزمون خطا به‌دست آورید. روی هم رفته، بخش‌ گیم‌پلی در بازی Glowish با بهره‌گیری از مکانیزم‌های فوق‌العاده ساده، تجربه‌‌ای بسیار سرگرم کننده و چالش برانگیز را برای طرفداران این ژانر مهیا می‌کند. هیچ‌گونه جریمه، محدودیت در انتخاب و یا ستاره‌ای در انتهای مراحل که نگران آن باشید در Glowish وجود ندارد. بازی همچنین از یک بخش راهنمایی نیز استفاده می‌کند که برای زمان‌هایی که در سختی مراحل پیش‌رو گرفتار خواهید شد، به‌شدت به کارتان خواهد آمد.

از نظر بصری، بازی Glowish از طراحی مینیمالیستی بسیار چشم نواز استفاده می‌کند. تمامی اجزای تشکیل دهنده بازی از نمای دید دو بعدی طراحی شده‌اند اما با استفاده از سایه‌زنی در پس اشکال متفاوت، بازی تا حدودی عمق پیدا کردده و از آن حال دو بعدی صرف خارج می‌شود. اشکال هندسی در Glowish با طراحی فوق‌العاده صیغل خورده در کنار استفاده ار رنگ‌های فسفری بسیار جذابی به کلیدها بخشیده است که به‌نوعی یاد آور پاستیل‌های خوشمزه هستند و چشمان شما را کاملا نوازش خواهند داد. استفاده از چندیدن و چند طیف رنگ متفاوت و درخشان، هارمونی رنگ‌های استفاده شده در Glowish را متفاوت از تمام ساخته‌های دیگر روی موبایل بدل کرده است. استفاده از هاله‌ی نور سفید رنگ در اطراف کلیدها به عنوان مکانیزمی برای خلق روشنائی آنها، جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای به زیبایی در Glowish می‌بخشد. طراحی انیمینش‌ها و حرکات مربوط به اشکال هندسی بازی با ظرافت فوق‌العاده‌ای صورت گرفته و کاملا نرم و روان هستند. در پس جلوه‌های بصری بسیار زیبا، Glowish از موسیقی‌های متن و افکت‌های صوتی بسیار آرامش‌بخش نیز استفاده می‌کند. بخش موسیقی و صداگذاری در بازی Glowish نقش بسیار حائز اهمیتی را در خلق یک اتمسفر ناب برای یکی از بهترین بازی‌های پازل موجود ایفا می‌کند. پیشنهاد می‌کنم برای تجربه Glowish حتما از هدفون استفاده کنید.

متن جايگزين
 متن جايگزين
 متن جايگزين

بازی Glowish یک انتخاب فوق‌العاده برای اضافه کردن به کلکسیون بازی‌های پازل اشخاصی است که به این ژانر علاقه دارند. Glowish یک بازی پازل خارق‌العاده است. بازی‌ای که با استفاده از مکانیزم‌های ساده در کنار بهره‌گیری یکی از بهترین جلوه‌های بصری و صوتی موجود در بین ساخته‌های دو بعدی روی موبایل، تجربه‌ای از معماهای جذاب و سرگرم کننده را به ارمغان خواهد آورد که برای مدت‌ها ذهن و مغز شما را به‌ چالش خواهد کشید. من به عنوان یکی از طرفداران سرسخت بازی‌های معمائی به تمامی دوست‌داران ژانر پازل شدیدا پیشنهاد می‌کنم تجربه ارائه شده در بازی Glowish را به هیچ‌عنوان از دست ندهید. شما می‌توانید این اثر خوش‌ساخت را از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور برای تبلت یا تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS خود با قیمت ۲ دلار تهیه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Glowish

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده