// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تاریخ انتشار قسمت آخر بازی Guardians of the Galaxy مشخص شد

قسمت آخر بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series تا کمتر از یک هفته دیگر منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تل تیل اعلام کرد که پنجمین و آخرین اپیزود از بازی Guardians of the Galaxy سه‌شنبه همین هفته یعنی ۱۶ آبان برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. این قسمت از بازی که Don’t Stop Believin نام دارد، پایان‌بخش فصل اول بازی خواهد بود و تا به این لحظه هم هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا فصل دومی ساخته خواهد شد یا خیر، به میان نیامده است.

اگرچه تا به حال هیچ‌کدام از بازی‌های تل‌تیل نتوانسته است در حد آثار The Walking Dead و The Wolf Among Us موفقیت‌آمیز ظاهر شود، اما بازی نگهبانان کهکشان را می‌توان جزو آثار نسبتا خوب تل‌تیل در ماه‌های اخیر قلمداد کرد که ما را نسبت به بازی‌های آینده این کمپانی امیدوارتر می‌کند. با اینکه بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series فراز و نشیب‌هایی را در قسمت‌های مختلف خود تجربه کرده‌ است، اما می‌توان امیدوار بود که شاهد پایان‌بندی رضایت‌بخش و قابل‌قبولی از سوی سازندگان باشیم.

همانطور که احتمالا می‌دانید، هر کدام از قسمت‌های این بازی روی یکی از کاراکترهای اصلی تمرکز می‌کند و با توجه به قسمت‌های قبلی، می‌توان حدس زد که آخرین قسمت از بازی در مورد گروت خواهد بود و با وجود ویژگی‌های شخصیتی جالبی که این کاراکتر دارد، تل‌تیل می‌تواند داستان جذابی را برای وی تدارک ببیند.

بازی Guardians of the Galaxy هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، اندروید، آیفون و پی سی در دسترس است.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده