نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۳

سونی برای PSX 2017 نمایش‌هایی ویژه خواهد داشت

سونی از پنل‌هایی که قرار است در PlayStation Experience 2017 از بازدیدکنندگان میزبانی کنند، پرده برداشت. آن‌ها از بازی‌هایی چون Ghost of Tsushima و The Last of Us: Part 2 سخن گفتند و بر زنده بودن بازی Dreams تاکید کردند.

طبق اعلام سونی، در رویداد PlayStation Experience 2017 شاهد پنل‌هایی از بازی‌هایی چون Ghost of Tsushima، ساخته‌ی Sucker Punch، بازی مورد انتظار استودیوی Media Molicule یعنی Dreams (که بسیاری تصور می‌کردند این بازی در حین روند ساخت کنسل شده، اما به‌تازگی شنیدیم که بازی همچنان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد) و بازی The Last of: Us Part 2 از ناتی داگ خواهیم بود. ما همچنین فهمیدیم که نمایش PlayStation Presents قرار است ساعت ۷:۳۰ صبح شنبه ۱۸ آذرماه به وقت ایران برگزار شود.

بر اساس اعلامیه‌ی سونی، بیشتر معرفی‌های بزرگ این کمپانی تاکنون در رویداد‌های E3 2017 و هفته بازی های پاریس به اطلاع عموم رسیده‌اند، اما آن‌ها هنوز هم مواردی را برای نمایش در رویداد PSX نگاه داشته‌اند. در این نمایش قرار است شاهد گفت‌وگوهایی با مهم‌ترین توسعه‌دهندگان بازی‌های پلی استیشن باشیم، از مهم‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4 که تاکنون معرفی شده‌اند اطلاعات تکمیلی دریافت کنیم و همینطور شاهد نمایش‌هایی جدید باشیم.

هیچ اطلاعات بیشتری در این باره در دسترس نیست، اما می‌توانید در ادامه، لیست کامل پنل‌ها را بخوانید. توضیحات ارائه‌شده عینا ترجمه توضیحات سونی هستند:

پنل بازی‌های پلی استیشن VR

ساعت ۱۰:۳۰ بعد از ظهر ۱۸ آذر به وقت ایران

انتظار برای سخن گفتن از این مورد خیلی سخت است! شما شاهد گفت‌وگویی میان دو سازنده‌ی افسانه‌ای هستید که در مورد ساخته‌های جدیدشان روی پلتفرم پلی استیشن VR صحبت می‌کنند و از تجربه‌های جدیدی که در کار با تکنولوژی واقعیت مجازی کسب کرده‌اند می‌گویند.

 

نمایش بازی Dreams

ساعت ۰۰:۰۰ بامداد ۱۹ آذر به وقت ایران

می‌توانید به کارگردانان استودیوی مدیا مولکول یعنی سیوبهان ردی، مارک هیلی و الکس ایوانز ملحق شوید تا در کنار یک میهمان بسیار ویژه، نگاهی به بازی مورد انتظار این استودیو یعنی Dreams بیندازید.

 

معرفی ۱۰ بازی برتر تاریخ پلی‌استیشن توسط سایت IGN

ساعت ۱:۳۰ بامداد ۱۹ آذر به وقت ایران

پادکست وبسایت IGN قرار است تا بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن را معرفی کند. آن‌ها برای این کار به کمک شما نیاز دارند! Uncharted 2 یا The Last of Us؟ Metal Gear Solid یا Final Fantasy VII یا Castlevania: Symphony of the Night؟ شاید هم Journey؟ یا Shadow of the Colossus؟ آیا برای Horizon Zero Dawn خیلی زود است که بتواند جایگاهی را در این لیست برای خودش تصاحب کند؟ به ما کمک کنید لیستی بسازیم از زیباترین و بهترین تجربه‌هایی که پلی‌استیشن تاکنون توانسته برای ما خلق کند. کمک کنید تا بیستمین سالمان در کنار پلی‌استیشن را در PSX جشن بگیریم!

 

پنل مخصوص بازی Ghost of Tsushima

ساعت ۳:۰۰ بامداد ۱۹ آذر به وقت ایران

از زمانی که بازی جدیدمان یعنی Ghost of Tsushima را معرفی کرده‌ایم، یک ماه می‌گذرد. ما در ساکر پانچ با لبخندی که روی لب‌هایمان نقش بسته بود، بسیاری از واکنش‌ها و کامنت‌های شما را تماشا کردیم و خواندیم. به همین خاطر فکر کردیم که رویداد PSX جای خوبی است تا درباره‌ی این بازی کمی بیشتر صحبت کنیم.

به ما ملحق شوید تا با نیت فاکس (مدیر نوآوری)، جیسون کانل (کارگردان هنری و نوآوری)، بیل هارپر (کارگردان انیمیشن)، ریوهی کاتامی (تهیه‌کننده در مرکز سرگرمی‌های سونی) و برایان آلتانو (مدیر IGN) بحث و گفت‌وگو کنیم و درباره‌ی روند ساخت تریلر معرفی بازی و اینکه چگونه تصمیم به ساخت این بازی گرفتیم بگوییم. ما کانسپت آرت‌های زیبایی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که زیبایی‌های بصری و هنری بازی را نشان می‌دهند. ما از سفرهایمان به کشورهایی چون ژاپن و الهام‌گیری از فرهنگ و معماری آن‌ها و همچنین از اعضای جدیدی که پیوستنشان به تیم موجب پیشرفت هرچه بیشتر Ghost of Tsushima شد خواهیم گفت.

پس از آن نیز جلسه‌ای برای ملاقات با طرفداران خواهیم داشت. پس جایی نروید و پیش ما بیایید. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی زمان و مکان نیز منتظر اطلاعات تکمیلی باشید.

 

جشن دهمین سالگرد سری Uncharted

 ساعت ۴:۳۰ بامداد ۱۹ آذر به وقت ایران

در جشنی که به مناسبت ۱۰ سالگی سری آنچارتد در رویداد PSX برگزار خواهد شد به ما ملحق شوید تا با بازیگران و سازندگانی که در تهیه‌ی این سری همکاری کردند و زحمت کشیدند آشنا شوید. نولان نورث، امیلی روز، ریچارد مک‌گوناگل، کلاودیا بلک، لورا بیلی، تروی بیکر، گارهام مک‌تویش و رابین آتکین داونز در این مراسم حاضر خواهند بود و تجربیات و خاطراتشات در این سال‌ها را با گرگ میلر به اشتراک خواهند گذاشت. (که البته اندکی نیز بامزه و جالب است!) ما همچنین جلسه‌ای برای ملاقات مردم با بازیگران تدارک دید‌ه‌ایم که قرار است در این رویداد برگزار شود. برای اطلاع از زمان و مکان دقیق آن، اطلاعات درون اپلیکیشن PlayStation Experience را دنبال کنید.

 

The Last of Us: Part 2: با هنرمندان آشنا شوید

ساعت ۶:۰۰ صبح ۱۹ آذر به وقت ایران

به ناتی داگ ملحق شوید تا با گویندگان، هنرمندان و بازیگران بازی The Last of Us: Part 2 آشنایی کسب کنید. آن‌ها درباره‌ی روند ساخت کات‌سینی که چندی پیش در هفته‌ی بازی‌های پاریس به‌عنوان یک تریلر منتشر شد بحث و گفت‌وگو خواهند کرد. نیل دراکمن معروف (نویسنده و کارگردان)، هالی گراس (نویسنده) و بسیاری از اعضای کلیدی تیم سازنده‌ی بازی، درباره‌ی روند نوشتن داستان، گویندگی، موشن کپچر و ضبط حرکات و دیگر موارد گفت‌وگو خواهند کرد. در این پنل نیز جلسه‌ای برای ملاقات با سازندگان فراهم شده که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

رویداد PlayStation Experience در شهر آناهیم کالیفرنیا و در نهم و دهم دسامبر ۲۰۱۷ (هجدهم و نوزدهم آذرماه ۹۶)، برگزار خواهد شد.

رویداد PSX در سال گذشته میزبان نمایش‌های زیادی از بزرگ‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن بود. بازی‌هایی چون The Last of Us: Part 2 ،Marvel vs. Capcom Infinite ،Uncharted: The Lost Legacy و Knack 2 برای اولین بار در این رویداد نمایش داشتند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده