// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

آرون پال در نقش یک جنایتکار فراری

آرون پال، ستاره سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) در فیلم The Parts You Lose نقش یک جنایتکار فراری را ایفا خواهد کرد که برای در امان ماندن، به یک پسر ناشنوا پناه می‌آورد.

آرون پال، بازیگر ۳۸ ساله‌ی آمریکایی و یکی از ستارگان سریال محبوب بریکینگ بد (Breaking Bad) در جدیدترین پروژه‌ی سینمایی خود، در فیلم The Parts You Lose به کارگردانی کریستوفر کنتول به ایفای نقش خواهد پرداخت. کار نویسندگی فیلمنامه بر عهده‌ی دارن لمکه خواهد بود و مارک جانسون، تام ویلیامز و خود پل نیز تهیه کنندگان کار خواهند بود.

داستان The Parts You Lose درباره‌ی نوجوانی ناشنوایی به نام لسلی است که در شهر کوچکی در داکوتای شمالی زندگی می‌کند. لسلی در یکی از روزها، با یک فراری زخمی روبرو می‌شود که  گرفتار کولاک شده است. او پس از نجات جان این مرد، سرپناهی را در اختیارش قرار داده و تصمیم می‌گیرد که تا زمان بهبود شرایط جسمانی وی، از او مراقبت کند. در ادامه، همینطور که پیوندی عاطفی بین آنها در حال شکل گرفتن است، لسلی درمی‌یابد که این مرد، جنایتکاری بسیار خطرناک است و دوستی بین آنها، می تواند پیامدهایی منفی برای وی در پی داشته باشد.

Danny Murphy

دنی مورفی

دنی مورفی، در نخستین تجربه‌ی بازیگری خود، نقش لسلی را ایفا خواهد کرد. سازندگان فیلم برای بازیگر این شخصیت، به دنبال فردی بودند که علاوه بر استعدادی قابل قبول، مشکل شنوایی نیز داشته باشد و اینگونه شد که پس از جستجوهای فراوان، به این بازیگر انگلیسی برخوردند. مورفی در سال جاری٬ از طرف انجمن ناشنوایان بریتانیا، نامزد دریافت جایزه‌ی یادبود پرنس دایانا شده که هرساله به الهام بخش‌ترین شخصیت جوان بریتانیا اهدا می‌شود.

مارک جانسون، به عنوان یکی از تهیه کنندگان کهنه‌کار هالیوود، سابقه‌ی تولید فیلم برنده‌ی جایزه اسکار مرد بارانی (Rain Man) و درام جنایی دانی براسکو (Donnie Brasco) را در کارنامه دارد و در این سال‌های اخیر نیز به واسطه‌ی تهیه کنندگی سریال‌هایی نظیر بریکینگ بد و بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. او پیش از این با تهیه کننده‌ی دیگر فیلم، تام ویلیامز در آثاری سینمایی نظیر از تاریکی نترس (Don't Be Afraid of the Dark)، دفترچه خاطرات (The Notebook) و مجموعه فیلم‌های سرگذشت نارنیا (The Chronicles of Narnia) همکاری داشته است.

Mark Johnson

مارک جانسون

مهمترین سابقه‌ی کارگردانی کریستوفر کنتول، به هدایت دو اپیزود از سریال Halt and Catch Fire به تهیه کنندگی مارک جانسون بر می‌گردد. دارن لمکه نیز پیش از این نگارش فیلمنامه‌ی انیمیشن‌های توربو (Turbo) و شرک برای همیشه (Shrek Forever After) را بر عهده داشته و یکی از فیلمنامه نویسان مجموعه‌ی مورمور (Goosebumps) به حساب می‌آید.

مارک جانسون احساس خود را درباره‌ی انتخاب کنتول برای کارگردانی The Parts You Lose اینگونه بیان می‌کند:

کریس بیش از این در سریال Halt and Catch Fire، با عملکرد خوب خود مرا تحت تاثیر قرار داده بود. اشتیاق و شیوه‌ی بیان منحصر به فرد وی، به شخصیت‌های آسیب پذیر داستانمان عمق خاصی را خواهد بخشید تا جایی که می‌تواند حس همذات پنداری را در هر بیننده‌ای بر بینگیزد. من سالها دنبال به سرانجام رساندن این پروژه بودم.

Christopher Cantwell

کریستوفر کنتول

آرون پال، به تازگی به همراه امیلی راتایکوفسکی و ریکاردو اسکامارچو، بازی در فیلم به خانه خوش آمدید (Welcome Home) را به پایان رسانده که داستان این اثر، درباره‌ی یک زوج جوان است که برای بهبود روابط خود، تصمیم می‌گیرند که تعطیلات را در خانه‌ای در حومه‌ی یکی از شهرهای ایتالیا سپری کنند ولی در ادامه، گرفتار توطئه‌ی شوم صاحب این خانه می‌شوند. فیلم‌های Android به کارگردانی نیل جوردن و The Burning Woman به کارگردانی جیک اسکات، پروژه‌های دیگر پال هستند که در حال حاضر، در مرحله‌ی پیش تولید به سر می‌برند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده