// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر هنگام عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Syberia 2 منتشر شد

استودیو Microids تریلر هنگام عرضه بازی Syberia 2 را به مناسبت انتشار آن روی نینتندو سوییچ منتشر کرد.

مهر ماه گذشته، استودیوهای آنیومن اینتراکتیو (Anuman Interactive) و مایکرویدز (Microids) تاریخ انتشار بازی Syberia 2 را روی نینتندو سوییچ اعلام کردند و قرار شد امروز که مصادف می‌شود با ۹ آذر ماه (۳۰ نوامبر)‌، این بازی در دسترس کاربران این کنسول قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان به مناسب انتشار این بازی برای سوییچ، تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند که گیم پلی این بازی را به همراه برخی از صحنه‌های سینمایی آن را روی این کنسول نشان می‌دهد.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Syberia 2 یک ماه پس از راه‌یابی اولین نسخه همین بازی روی سوییچ، عرضه شد. نسخه سوم این مجموعه یعنی بازی Syberia 3، که اوایل سال جاری برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و  پی سی منتشر شد، نیز قرار است برای نینتندو سوییچ عرضه شود اما هنوز سازندگان تاریخ انتشار آن را مشخص نکرده‌اند. اگر منتظر نسخه سوم این بازی روی سوییچ هستید می‌توانید خود را با نسخه اول و دوم آن سرگرم کنید و خود را برای عرضه سومین نسخه این مجموعه آماده کنید.

syberia  2

همانند بیشتر بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ، Syberia 2 در دو حالت دستی و داک قابل بازی است و همچنین از دیگر ویژگی‌های سوییچ نیز بهره‌مند است. نسخه سوییچ بازی Syberia 2 به کمک استودیو کوالابز (Koalabs) توسعه یافته و قرار است به طور دیجیتالی و همچنین فیزیکی در اروپا عرضه شود اما متاسفانه نسخه فیزیکی این بازی در ریجن آمریکای شمالی در دسترس قرار نمی‌گیرد و فقط به طور دیجیتالی در این منطقه منتشر می‌شود.

اگر با بازی Syberia 2 آشنا نیستید باید بدانید این بازی در ابتدا در سال ۲۰۰۴ میلادی برای کامپیوتر، ایکس باکس و پلی‌ استیشن 2 منتشر شده است. Syberia 2 ادامه داستان کاراکتر این بازی یعنی کیت والکر را روایت می‌کند که به همراه دوست خود هانس ورالبرگ سفر خود را در سیبری آغاز می‌کنند و به دنبال دنیای گمشده‌ای هستند که قرار است در آن آخرین بازماندگان نژاد ماموت حضور داشته باشند. پس از آن این بازی به کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 راه پیدا کرد و در دسترس کاربران آیفون و اندروید نیز قرار گرفت.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Syberia 2 را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور امروز برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی دوست‌داشتنی با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده