نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

مارگو رابی حضور دوباره خود در نقش هارلی کوئین را تایید کرد

مارگو رابی به‌تازگی تایید کرد که قرار است باری دیگر در قالب نقش شخصیت هارلی کوئین بازگردد، اما سوال اینجاست که او در کدام یک از فیلم‌های جدید حضور خواهد داشت؟

ممکن است پروژه فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) کمی سرگردان باشد و روند تولید آن کمی با کندی پیش برود اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارگو رابی به‌تازگی و در طی گفت و گویی کوتاه تایید کرد که سال آینده باری دیگر نقش هارلی کوئین محبوب دنیای دی سی کامیکس را ایفا خواهد کرد. حال سوال بزرگی که مطمئنا در ذهن همه به وجود آمده این است که این بازیگر محبوب قرار است در چه فیلمی حضور داشته و این نقش را ایفا کند؟

در جدیدترین مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری Variety با مارگو رابی و جیک جیلنهال ترتیب داده بود صحبت‌های زیادی مخصوصا در حیطه کاری و سینمایی به میان آمد. با اینکه در این مصاحبه کوتاه هیچ اشاره‌ای به نقش شخصیت بتمن و اینکه چقدر امکان دارد تا جیک جیلنهال این نقش را به دست بگیرد نشد، اما مارگو رابی به نوبه خود در این گفتگو به طور رسمی تایید کرد که سال آینده قرار است باری دیگر نقش هارلی کوئین را ایفا کند ولی اینکه در چه فیلمی قرار است حضور داشته باشد هنوز مشخص نیست. این بازیگر محبوب و دوست داشتنی در این مصاحبه درباره آینده شغلی خود اینگونه صحبت کرد:

امیدوارم که بتوانم بار دیگر نقش شخصیت هارلی کوئین را ایفا کنم؛ حداقل در سال آینده بتوانم این کار را انجام دهم. من واقعا این شخصیت را دوست دارم.

در این مصاحبه هیچگونه صحبتی درباره جدیدترین اثر دیوید آیر یعنی فیلم افسونگران شهر گاتهام که در مراسم کامیک کان سال جاری معرفی شد به میان نیامد، پس ممکن است این پروژه همان موردی نباشد که مارگو رابی در این گفتگو به آن اشاره کرده است. از طرف دیگر شایعات مختلفی وجود دارد مبنی بر اینکه فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری 2) قرار است در سال ۲۰۱۸ فیلمبرداری خود را آغاز کند اما همچنین ممکن است منظور صحبت‌های او پروژه کاملا متفاوتی بوده و او درباره سری انیمیشنی صحبت می‌کند که به‌تازگی معرفی شده و در حال حاضر مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

همچنین پروژه دیگری هم در دست تولید قرار گرفته که آن هم فیلم Joker vs. Harley Quinn (جوکر در برابر هارلی کوئین) است. اگرچه این پروژه تیم کارگردانی خود را جمع و جفت و جور کرده است اما هیچ تاریخ شروعی برای آغاز تولید پروژه مشخص نشده است. با این اوضاع به نظر می‌رسد که فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که در آینده چه پیش می‌آید اما اینگونه که از ظواهر امر و نشانه‌های مختلف پیدا است، در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار خبری رسمی از طرف مسئولان خواهیم بود.

دوست دارید در آینده مارگو رابی در نقش هارلی کوئین را در چه فیلمی ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده