// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Shin Megami Tensei V برای غرب نیز تایید شد

استودیو Atlus اعلام کرد که پروژه جدید آنها یعنی بازی Shin Megami Tensei V که برای نینتندو سوییچ معرفی شده بود در ریجن غرب نیز عرضه می‌شود.

سال گذشته استودیو آتلوس (Atlus) اعلام کرد که در حال توسعه نسخه جدیدی از بازی Shin Megami Tensei روی نینتندو سوییچ است. پس از آن ماه گذشته سازندگان از نام آن یعنی بازی Shin Megami Tensei V رونمایی کردند و حال مشخص شد که بازی در ریجن غرب نیز منتشر می‌شود.

خبر معرفی بازی SMT V کاملا به زبان ژاپنی منتشر شد و پس از آن طرفداران بر این باور بودند که بازی در مناطق دیگر منتشر نمی‌شود، که البته با انتشار خبر امروز مشخص شد که برای مناطق غرب نیز تایید شده است. البته استودیو Atlus تنها با اشاره به کلمه «غرب» بسنده کرده است اما ناشر آن تایید کرد که با دارد بازی را برای آمریکای شمالی و اروپا عرضه کند که البته هنوز به تاریخ عرضه و قیمت آن اشاره‌ای نشده است.

اطلاعات منتشر شده پیرامون بازی SMT V بسیار کم است اما می‌دانیم که وقایع آن همانند نسخه‌های پیشین در شهر توکیو در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد. به نقل از سازندگان، بازیکنان در جدیدترین نسخه این مجموعه با یورش هیولا‌های جدیدی مواجه خواهند شد.

هنوز مشخص نشده است که آیا بازی Shin Megami Tensei V در کنار نینتندو سوییچ برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه می‌شود یا خبر. پیش‌تر نسخه‌های قبلی این مجموعه یعنی بازی Shin Megami Tensei IV و بازی Shin Megami Tensei IV: Apocalypse تنها برای کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS منتشر شد. همچنین اوایل سال آینده میلادی قرار است کنسول  3DS میزبان بازی جدیدی به نام Shin Megami Tensei: Deep Strange Journey شود که به گفته سازندگان نسخه ارتقا یافته Strange Journey به شمار می‌رود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده