// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Super Lucky’s Tale

کمپانی مایکروسافت و استودیو Playful تریلر هنگام عرضه بازی پلتفرمر و سه بعدی Super Lucky’s Tale را منتشر کردند.

بازی Super Lucky’s Tale، ساخته‌شده در استودیو پلی فول (Playful)، قرار است به‌زودی برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، ناشر آن یعنی کمپانی مایکروسافت در آستانه انتشار بازی جدید خود، تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کرد.

بازی مذکور که در سبک پلتفرمر سه‌بعدی طراحی شده است، داستان کاراکتری با نام Lucky را روایت می‌کند که قصد دارد Book of Ages را از چنگ شخصیت منفی دنیای این بازی یعنی Jinx، دربیاورد. شخصیت پلید دنیای این بازی قصد دارد با استفاده از آیتم یاد شده حکومت دنیا را به دست بگیرد و به کارهای شیطانی خود ادامه دهد.

کاراکتر‌های رنگارنگ، مرحله‌های غنی، ماجراهای جالب و حالت‌های چالش‌برانگیز، از ویژگی‌های کلیدی این بازی پلتفرمر به شمار می‌رود. بازی Super Lucky’s Tale قصد دارد یک گیم‌پلی پلتفرمر سه‌بعدی را در اختیار کاربران قرار دهد و آنها را به دوران کلاسیک این سبک ببرد. اگر قصد دارید بازی را روی کنسول ایکس‌باکس وان تهیه کنید، باید بدانید که بازی مذکور از سیستم Xbox Play Anywhere بهره‌ می‌برد و می‌توانید آن را در ویندوز 10 پی‌سی خود ادامه دهید.

در ابتدا بازی Super Lucky’s Tale در جریان نمایشگاه E3 2017 با انتشار تریلری معرفی شد و قرار شد که در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود. بازی مذکور پس از انتشارش، با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اگر قصد خرید این بازی را دارید در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید و خود را با محتویات بازی و همچنین کاراکتر دوست‌‌داشتنی آن که یک روباه است، آشنا کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده