// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

بسته الحاقی Art of War بازی Armored Warfare رونمایی شد

بازی رایگان و شوتر Armored Warfare به‌زودی میزبان بسته الحاقی جدیدی با نام Art of War خواهد شد که محتویات زیادی را در خود جای داده است.

اگر از کاربران بازی Armored Warfare هستید و در انتظار محتوای بیشتری برای آن به‌سر می‌برید باید بدانید که ناشر و سازنده آن یعنی My.com در جدیدترین اخبار بازی به طور رسمی اعلام کرد که بسته الحاقی جدیدی را برای بازی شوتر و رایگان خود با نام Art of War در نظر گرفته است. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر معرفی محتوای جدید آن را نیز منتشر کردند.

اکسپنشن جدید محتویات زیادی را در خود جای داده است که از میان آنها می‌توان به نقشه جدیدی با نام Seven Steps، پنج وسیله نقلیه جدید، Global Operations جدید، بهینه‌سازی کلی در سیستم Commander و بهبود گرافیک وسایل نقلیه این بازی، اشاره کرد.

سازندگان در حال حاضر تاریخ راه‌یابی محتوای جدید به بازی را مشخص نکرده‌اند. همچنین سازندگان اعلام کردند که بازی Armored Warfare به‌زودی یعنی در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه (۱۰ نوامبر) به استیم راه پیدا می‌کند.

گفتنی است که در ابتدا توسعه بازی Armored Warfare در استودیو Obsidian Entertainment صورت می‌گرفت که در اوایل سال جاری میلادی مشخص شد که وظیفه توسعه آن به استودیو My.Com سپرده شده است. دلیل تغییر توسعه‌دهنده این بازی این بود که سازندگان قصد داشتند روی پروژه‌های دیگری کار کنند.

بازی Armored Warfare از مهرماه سال ۹۴ (اکتبر ۲۰۱۵) در حال پشت سر گذاشتن فاز آزمایشی (بتا) خود است. بازی مذکور در حال حاضر فقط برای پی سی در دسترس است، اما در آگوست گذشته سازندگان اعلام کردند که در حال ساخت نسخه پلی استیشن 4 این بازی هستند. بازی مذکور برای عرضه در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی محتوای جدید بازی Armored Warfare را تماشا کنید و خود را با محتوای جدید آن آشنا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد آپدیت جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده