نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

ساخت پیش درآمد فیلم Night of the Living Dead تایید شد

کامرون رومرو، پسر جرج رومرو اعلام کرد که پیش درآمد فیلم «شب مردگان زنده» (Night of the Living Dead) در دست ساخت است.

در تیر ماه امسال، جرج رومرو که یکی از تاثیرگذارترین کارگردان‌های سینما در سبک فیلم های ترسناک با محوریت زامبی بوده است، در سن ۷۷ سالگی درگذشت. او طی بیش از ۴۰ سال، ۱۵ فیلم را کارگردانی کرده است. در سال ۱۹۶۸، فیلم Night of the Living Dead به کارگردانی و نویسندگی جرج رومرو، به‌روی پرده‌های سینما رفت و در سال ۱۹۹۰، بازسازی این فیلم به‌کارگردانی تام ساوینی و نویسندگی رومرو، منتشر شد. با این حال، این فیلم بیشترین تاثیر را روی فیلم‌ های ترسناک با محوریت زامبی داشته است. تا پیش از رومرو و فیلم Night of the Living Dead، زامبی‌ها گوشت شکار خود را نمی‌خوردند و خبری از حرکت و مهاجرت گروهی آن‌ها نبود. همچنین کسانی که مورد حمله زامبی‌ها قرار می‌گرفتند، تا پیش از رومرو به زامبی تبدیل نمی‌شدند.

سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) بیشترین شباهت را به فیلم‌های رومرو دارد. با این حال، فیلم‌های دیگری چون شان می‌میرد (Shaun of the Dead)، سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) و The Return of the Living Dead نیز از فیلم‌های رومرو الهام گرفته‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کامرون رومرو، پسر جرج رومرو، ساخت پیش درآمد فیلم Night of the Living Dead را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم، خیزش مردگان زنده (Rise of the Living Dead) نام دارد و به پیش از اتفاقات اولین فیلم این مجموعه خواهد پرداخت. او با انتشار پستی در فیسبوک شخصی خود این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. همچنین او یک پوستر را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Rise of the Living Dead

کامرون در پیغام خود ابراز امیدواری کرد که بتواند راه پدر خود را ادامه دهد. داستان فیلم Rise of the Living Dead قرار است در اوایل دهه ۶۰ میلادی و اوج آشفتگی‌های اجتماعی جریان داشته باشد که هنوز قیام زامبی‌ها آغاز نشده است. تمرکز داستان این فیلم روی دکتر رایان کارت‌رایت خواهد بود، او یک دانشمند است که برای ارتش آمریکا کار می‌کند و وظیفه دارد راهی پیدا کند که در صورت وقوع یک هولوکاست هسته‌ای، زندگی انسان‌ها را نجات بدهد. این ماموریت پس از شروع بحران موشکی در اواخر سال ۱۹۶۲ در کوبا به او داده شده است که آمریکا و روسیه در آستانه نابودی متقابل هستند. ماجراجویی دکتر رایان کارت‌رایت به نحوی منجر به خلق اولین زامبی دنیای رومرو و شروع آخرالزمان شده است.

با این حال، کامرون رومرو برنامه مشخصی برای زمان شروع ساخت فیلم Rise of the Living Dead منتشر نکرده و مشخص نیست که این فیلم قرار است در چه تاریخی منتشر شود. با این حال، رومرو جوان تلاش برای ساخت این فیلم را از سال ۲۰۱۴ شروع کرد. در ابتدا قرار بود نام این فیلم Origins باشد، اما در نهایت نام آن به Rise of the Living Dead تغییر کرد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده