// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

همکاری مارگو رابی و الیزابت بنکس در ساخت فیلمی فانتزی

مارگو رابی و الیزابت بنکس، با همکاری یکدیگر فیلم فانتزی The Paper Bag Princess را با موضوع داستان شاهزاده خانمی که برای نجات محبوبش به جنگ با اژدها می‌رود، روانه‌ی سینماها خواهند کرد.

الیزابت بنکس، شخصا کارگردانی The Paper Bag Princess را بر عهده خواهد گرفت و مارگو رابی نیز به‌عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت

مارگو رابی و الیزابت بنکس، با همکاری یکدیگر فیلمی لایو اکشن را با اقتباس از کتاب افسانه‌ای The Paper Bag Princess نوشته‌ی رابرت مانچ تهیه‌کنندگی خواهند کرد. این کتاب با تصویرگری میشاییل مارچنکو، یک اثر فمنیستی ویژه‌ی کودکان است که برای نخستین بار در سال ۱۹۸۰ منتشر شد. The Paper Bag Princess در ادامه در میان کودکان و نوجوانان به چنان محبوبیتی دست یافت که ۱۰ میلیون نسخه از آن در نقاط مختلف جهان به فروش رسید. این اثر همچنین به دلیل المان‌های فمنیستی خود، مورد ستایش سازمان ملی زنان آمریکا واقع شد؛ تا جایی که در وبسایت اختصاصی سازمان نیز برای فروش قرار گرفت.

طبق آخرین گزارش‌ها، الیزابت بنکس شخصا کارگردانی The Paper Bag Princess را بر عهده خواهد گرفت و مارگو رابی نیز به‌عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. کیتی سیلبرمن نیز برای نگارش فیلمنامه‌ی کار مد نظر استودیو قرار گرفته است. کمپانی‌های براون‌استون پروداکشنز (Brownstone Productions) متعلق به بنکس و لاکی‌چپ اینترتیمنت (LuckyChap Entertainment) متعلق به رابی، تولید این اقتباس سینمایی را بر عهده خواهند داشت.

The Paper Bag Princess

داستان The Paper Bag Princess درباره‌ی شاهزاده خانمی به نام الیزابت است که رویای ازدواج با شاهزاده‌ای به نام رونالد را در سر می‌پرورد، اما پیش از ازدواج آنها اژدهایی به قلعه‌ی دخترک حمله می‌کند، آنجا را به آتش می‌کشد و پسر را به اسارت می‌برد. در ادامه الیزابت سفری طولانی را برای نجات رونالد آغاز می‌کند و در نهایت اژدها را شکست می‌دهد، ولی پس از رهایی رونالد، متوجه می‌شود که او پسری خودشیفته و مغرور است که هیچ احساسی به وی ندارد.

الیزابت بنکس که در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان نخستین تجربه‌ی کارگردانی فیلم بلندش، هدایت قسمت دوم فیلم پیچ پرفکت (Pitch Perfect) را بر عهده گرفت، در حال حاضر مشغول آماده‌سازی ساخت فیلم جدیدش تحت عنوان فرشتگان چارلی (Charlie's Angels) است که کریستن استوارت و لوپیتا نیونگو در این اثر به ایفای نقش خواهند پرداخت. بنکس همچنین در آینده‌ای نزدیک در فیلم سیگنال هیل (Signal HIll) به کارگردانی تیلور هکفورد، در نقش یکی از خبرنگاران روزنامه‌ی پرس-تلگرام ظاهر خواهد شد که درگیر پرونده‌ی ران ستلز، بازیکن ۲۱ ساله‌ی مشهور فوتبال آمریکایی می‌شود که مدتی پس از دستگیری‌اش توسط پلیس، جسد وی در حالی که به دار آویخته شده بود در سلولی انفرادی پیدا می‌شود.

The Paper Bag Princess

در حال حاضر در بحث میزان محبوبیت بازیگران شاغل در هالیوود، کمتر بازیگری قدرت رقابت با محبوبیت مارگو رابی را دارد و حضور وی در فیلم The Paper Bag Princess می‌تواند، موجی از سینه‌چاکان این بازیگر استرالیایی را به سالن‌های سینما بکشاند. رابی ۲۷ ساله که سال گذشته در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) نقش هارلی کویین را ایفا کرده بود، در سال‌های آینده در فیلم‌های افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens)، فیلم مشترک جوکر و هارلی و همینطور قسمت دوم جوخه انتحار، دوباره در نقش این شخصیت ظاهر خواهد شد. او در فیلم من تانیا هستم (I, Tonya) به کارگردانی کریگ گیلسپی نقش تانیا هاردینگ، ورزشکار رشته‌ی اسکیت نمایشی و عضو سابق تیم ملی این کشور در المپیک زمستانی سال ۱۹۹۴ را بازی کرده است که این اثر در نمایش‌های اولیه با استقبال خوب منتقدان روبه‌رو شده است. رابی در حال حاضر به همراه بازیگرانی نظیر گرت هدلند و تراویس فیمل سر تصویربرداری سرزمین رویا (Dreamland) به کارگردانی مایلز یوریس پیرافیت حضور دارد. او در این فیلم نقش یک سارق بانک در دهه‌ی ۱۹۳۰ را ایفا می‌کند. از دیگر فیلم‌های آینده‌ی رابی می‌توان به ماری ملکه اسکاتلندی‌ها (Mary Queen of Scots) و ماریان (Marian) اشاره کرد که او در آنها به ترتیب نقش ملکه الیزابت اول و دوشیزه ماریان، معشوقه‌ی رابین هود را ایفا خواهد کرد.

The Paper Bag Princess

The Paper Bag Princess همچون فیلم‌هایی نظیر زن شگفت انگیز (Wonder Womanنقره‌ای و سیاه (Silver & Black) و کاپیتان مارول (Captain Marvel)، در ادامه‌ی تولید آثاری به حساب می‌آید که زنان در رأس آن قرار گرفته‌اند و به نوعی تمام مسئولیت‌های اساسی فیلم بر عهده‌ی زنان است؛ نکته‌ای که هالیوود در سال‌های اخیر، پس از اعتراض گسترده‌ی بازیگران و همچنین گروه‌های فمنیستی، در دستور کار خود قرار داده و بدان توجه ویژه‌ای دارد.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده