نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

پایانی متفاوت از گیم پلی گروگانگیری بازی Detroit: Become Human

به‌تازگی ویدیویی جدید از گیم پلی بازی Detroit: Become Human توسط وب‌سایت گیم‌اسپات منتشر شده که در آن شاهد پایانی متفاوت برای اندروید گروگان‌گیر هستیم.

بعد از انتشار تریلری جنجالی از گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human در جریان رویداد هفته بازی های پاریس، به‌تازگی تریلری دیگر از گیم‌پلی این بازی توسط وب‌سایت گیم‌اسپات منتشر شده که در آن سیستم تصمیم‌گیری و علی‌الخصوص عواقب این تصمیم‌گیری‌ها را به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد. هرچند چنین تریلری پیش از این نیز منتشر شده بود، اما این بار شاهد تصمیماتی متفاوت که در نهایت به پایانی متفاوت می‌انجامد، هستیم. 

در این ویدیو شما نقش اندرویدی به نام کانر را بر عهده خواهید داشت. این اندروید در خدمت نیروهای پلیس است و به آن‌ها در دستگیری اندرویدهای از کار افتاده و به قولی منحرف‌شده، کمک می‌کند. 

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

در این ویدیو می‌بینیم که چطور کانر باید با اندرویدی به نام دنیل که از کنترل خارج شده و دختربچه‌ای به نام اِما را گروگان گرفته است، وارد مذاکره شود و او را متقاعد کند که به این دختربچه آسیبی نرساند. دنیل که تابه‌حال برای خانواده اِما کار می‌کرده و به نوعی خود را یکی از اعضای خانواده به حساب می‌آورده، حالا با شنیدن این‌که قرار است به‌زودی اندروید جدیدی را جایگزین او کنند، حسابی قاطی کرده و پس از کشتن اعضای خانواده، دختربچه آن‌ها را گروگان گرفته است.

بازیکنان برای موفقیت در این مرحله، در ابتدا باید محیط را خوب جست‌وجو و تک تک شواهد را بررسی کنند و با بازسازی صحنه‌های جرم، شانس موفقیت در ماموریت را افزایش دهند. به همان میزان که شواهد بیش‌تری به دست آورید و اطلاعات بیش‌تری نیز از پیشینه دنیل کسب کنید، به همان میزان نیز می‌توانید در مذاکرات موفق‌تر ظاهر شوید.

استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream)، توسعه‌دهنده بازی Detroit: Become Human را همه به‌خاطر شاهکار نسل قبلی آن‌ها یعنی بازی Heavy Rain‌، محصول سال ۲۰۱۰ میلادی که به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر شده بود، می‌شناسیم. حالا به‌نظر می‌رسد بازی Detroit: Become Human، محصول جدید این استودیو نیز به همان سبک و سیاق Heavy Rain، یک بازی داستان-محور با روایتی فوق‌العاده جذاب باشد.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی Detroit: Become Human مشخص نشده و با توجه به اظهارات کمپانی سونی در هفته بازی‌های پاریس، تنها می‌دانیم که این بازی قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود. برای اطلاعات بیش‌تر از این رویداد، می‌توانید به صفحه Paris Games Week 2017 در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده