نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

فیلمبرداری فصل دوم سریال Westworld متوقف شد

مشکلات پزشکی و اورژانسی یکی از بازیگران باعث شد که در فیلمبرداری فصل دوم سریال وست ورلد یا دنیای غرب (Westworld) محصول شبکه HBO وقفه‌ای ایجاد شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در طی خبری مشخص شده که در حال حاضر تولید یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی شبکه HBO یعنی فصل دوم سریال Westworld (وست ورلد یا دنیای غرب) به علت نیاز یکی از ستارگان این مجموعه به «اورژانس پزشکی» به وقفه کوتاهی خورده است. شبکه HBO در ساعاتی پیش و در اوایل امروز، این خبر را در طی بیانیه‌ای رسمی تایید کرد. در این بیانیه هیچ اشاره‌ای به نام این بازیگر نشده است و فقط اعلام شده که یکی از بازیگران قدیمی که در فصل پیش هم حضور داشته دچار حادثه شده و این اتفاق ناراحت‌کننده بر سر صحنه فیلمبرداری رخ داده است. همچنین بر اساس این بیانیه مشخص شده که این حادثه خوشبختانه فقط روی یکی از واحد‌ها و بخش‌های فیلمبرداری فصل دوم سریال وست ورلد تاثیر گذاشته و خوشبختانه حادثه آنقدر بزرگ نبوده که بتواند کل مرحله فیلمبرداری این مجموعه را تا مدتی تعطیل کند. شبکه HBO خطاب به گزارشگر سایت خبری ددلاین اینگونه اعلام کرد:

به خاطر اتفاقاتی که بر سر صحنه افتاده و نیازی که یکی از بازیگران قدیمی سریال به خدمات پزشکی اورژانسی در حین فیلمبرداری فصل دوم سریال Westworld پیدا کرده بود، مجبور شدیم تا یکی از دو واحد فیلمبرداری این مجموعه را به طور کامل و موقت تعطیل کنیم. زمانی که این اتفاق برای این بازیگر خوب و دوست‌داشتنی اتفاق افتاد، اعضای تیم بازیگری این مجموعه داخل صحنه حضور نداشتند و برای حفظ و احترام گذاشتن به حقوق حریم شخصی این هنرمند، ما هیچ اطلاعات دیگری نداریم تا با شما و برای طرفداران به اشتراک بگذاریم. تمام افرادی هم که در تیم بازیگری و عوامل تولید فصل دوم سریال دنیای غرب هستند، خالصانه و از صمیم قلب برای بهبودی هرچه بیشتر همکار خود دعا می‌کنند.

اگرچه شبکه HBO هنوز هیچ تاریخ رسمی و دقیقی برای شروع پخش فصل دوم سریال Westworld اعلام نکرده، اما پیشبینی می‌شود که این سریال کار خود را در اوایل سال ۲۰۱۸ به طور رسمی در همین شبکه آغاز کند. همچنین هنوز مشخص نیست که این وقفه و اتفاقاتی که امروز در سر صحنه رخ داده است، روی زمان شروع پخش آن تاثیر چندانی خواهد گذاشت یا خیر. فصل اول سریال وست ورلد در سال ۲۰۱۶ کار پخش خود را آغاز کرد و نه‌تنها از نظر منتقدان تا حد خیلی زیادی تحسین شد، بلکه توانست آمار بینندگان خود را به‌شدت بالا ببرد و طرفداران خاص خود را پیدا کند.

پیش از این، حضور بازیگران جدید دیگری چون هیرویوکی سانادا، گوستاو اسکارشگورد، فارس فارس (Fares Fares)، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، در فصل دوم سریال Westworld توسط شبکه HBO تایید شده بود و قرار است در قالب شخصیت‌های جدید روی آنتن این شبکه ظاهر شوند. در فصل اول سریال Westworld بازیگرانی چون ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، جفری رایت، جیمز مارسدن، اینگرید بوسلو برادل، بن بارنز، جیمی سیمپسون، اد هریس، لوک همسورث، شنون وودوارد، رودریگو سانتورو، سایمون کوارترمن، آنجلا سارافیان، کلیفتن کلینز جونیور، تسا تامپسون و آنتونی هاپکینز، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند که بسیاری از این بازیگران در فصل دوم این سریال باز خواهند گشت.

سریال Westworld بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، تولید و ساخته می‌شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Westworld حضور دارد. این سریال نامزد جوایز مختلفی شده است و در حال حاضر فصل دوم مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده