// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶

بازی Pillars of Eternity: Definitive Edition معرفی شد

کمپانی پارادوکس اینتر‌اکتیو از نسخه Definitive بازی Pillars of Eternity رونمایی کرد.

بازی Pillars of Eternity که هزینه ساخت آن از طریق وب‌سایت کیک‌استارتر تامین شده و به‌واسطه ویژگی‌هایی همچون جهان و داستان عمیق و مبارزات استراتژیک مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است، در سال ۲۰۱۵ به عنوان محصول مشترک استودیو آبسیدین اینترتینمنت و کمپانی پارادوکس اینتر‌اکتیو روی پلتفرم‌های ویندوز، OS X و لینوکس منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نسخه جدیدی از این بازی تحت عنوان Pillars of Eternity: Definitive Edition معرفی شده است.

این نسخه علاوه بر بازی اصلی، دارای هر دو بسته الحاقی The White March، تمامی محتوا‌های انحصاری نسخه Royal و بسته الحاقی Deadfire Pack است. نسخه Definitive بازی Pillars of Eternity در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و به صورت دیجیتالی روی پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس منتشر خواهد شد. با این حساب نسخه عادی بازی با کاهش قیمت رو‌به‌رو شده و علاقه‌مندان با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار قادر به خرید آن هستند.

همانطور که از نام بسته الحاقی Deadfire Pack مشخص است، این بسته الحاقی با دنباله بازی Pillars of Eternity یعنی بازی Pillars of Eternity II: Deadfire ارتباط دارد. این بسته الحاقی رایگان که همزمان با بازی Pillars of Eternity: Definitive Edition در دسترس تمامی دارندگان نسخه عادی قرار می‌گیرد، دارای ایتم‌های درون بازی جدید و چندین پرتره شخصیت‌های دومین بازی سری Pillars of Eternity خواهد بود.

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire که به صورت رسمی در بهمن ماه سال گذشته معرفی شد و پس از حدود یک ماه با حمایت ۲۶ هزار نفر از طریق وب‌سایت فیگ توانست بیش از سه میلیون دلار بودجه جمع‌آوری کند، در سال ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های لینوکس، ویندوز و مک عرضه خواهد شد. در حالی که نسخه Definitive بازی Pillars of Eternity تنها رو پی سی منتشر خواهد شد، اما کمپانی Paradox Interactive و استودیو Obsidian Entertainment برای دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، بازی Pillars of Eternity: Complete Editon را در نظر گرفته‌اند که علاوه بر بازی اصلی حاوی بسته‌های الحاقی The White March است. این نسخه در تاریخ ۲۹ اوت (۷ شهریور) در سراسر جهان عرضه شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده