نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

تیزر جدید بازی Stranger Things منتشر شد

به‌تازگی کمپانی سونی تیزری کوتاه از بازی Stranger Things را که قرار است برای پلی‌استیشن VR عرضه شود، منتشر کرده است.

همان‌طور که اطلاع دارید آخرین و جدیدترین فصل سریال پرطرفدار Stranger Things در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) از شبکه نت فلیکس پخش شد. اگر شما هم از طرفداران این سریال باشید، به احتمال زیاد تا به حال تمام قسمت‌های فصل جدید را دیده‌اید و حالا اگر بازهم دل‌تان تجربه‌ای مانند این سریال می‌خواهد، می‌توانید روی بازی‌ای که قرار است برای پلی استیشن VR منتشر شود و گویا رنگ و بوی سریال Stranger Things را نیز دارد، حساب کنید.

به‌تازگی کمپانی سونی تیزری از بازی Stranger Things PS VR منتشر کرده که در آن شاهد نمایشی بسیار کوتاه از صحنه معروف چراغ‌های کریسمس هستیم. البته این تمام آن چیزی است که در این تیزر کوتاه به نمایش درآمده و برای اطلاعات بیش‌تر از این بازی، باید کماکان منتظر بمانیم.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

در توضیحات ویدیو قید شده که بازیکنان قرار است تجربه‌ای سر و ته داشته باشند و به بیان دیگر این بازی بازیکنان را دعوت می‌کند تا «ترس سر و ته بودن» را تجربه کنند!

متاسفانه هیچ اطلاعات بیش‌تری پیرامون بازی Stranger Things PSVR منتشر نشده است. اگر کمی به عقب برگردیم، در فوریه ۲۰۱۶ بود که شبکه نت‌فلیکس ویدیویی منتشر کرد که در آن تعدادی از بازیگران سریال Stranger Things را در حال تجربه نسخه وی‌آر این بازی نشان می‌داد. هرچند آن زمان ما در مقام بیننده نمی‌توانستیم ببینیم آن‌ها در حال تماشای چه تصاویری هستند.

اگر به‌دنبال اطلاعات بیش‌تر راجع به این سریال هستید، می‌توانید به صفحه سریال Stranger Things‌ در وب‌سایت زومجی سر بزنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده