// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

مدت زمان بخش تک نفره بازی Call of Duty: WWII مشخص شد

با منتشر شدن بازی Call of Duty: WWII، مدت زمان بخش تک‌نفره بازی نیز مشخص شده است.

امروز بازی Call of Duty: WWII روی پی‌ سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و کاربران می‌توانند جدیدترین نسخه از مجموعه Call of Duty را تجربه کنند. بازی‌ای که به جنگ جهانی دوم بازگشته و کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی، مانوورهای زیادی روی داستان و جزئیات داده است تا مخاطبان را بیش از پیش به بازی علاقه‌مند کند. حال با عرضه شدن بازی Call of Duty: WWII مدت زمان بخش تک‌نفره این بازی مشخص شده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، سایت گیم‌اسپات اعلام کرده که مدت زمان بخش تک‌نفره بازی Call of Duty: WWII حدود ۶ ساعت و ۲۳ دقیقه خواهد بود. البته این زمان، بدون در نظر گرفتن مدت زمانی است که صرف مشاهده تیتراژ پایانی و اسم تیم سازنده بازی شده است. حال اگر از هواداران قدیمی این مجموعه باشید، قطعا می‌دانید که سایر نسخه‌ها نیز مدت زمانی تقریبا ۶ الی هفت ساعته برای بخش داستانی خود داشته‌اند و ظاهرا WWII از این قاعده مستثنا نیست.

اگر تا به امروز اطلاعات دقیقی از بازی شوتر اول شخص Call of Duty: WWII ندارید، می‌توانید پیش نمایش زومجی از این بازی را مطالعه کنید. زومجی در بخشی از پیش نمایش خود می‌گوید:

داستان بازی Call of Duty: WWII به جای اینکه در مورد یک سرباز کارکشته و حرفه‌ای باشد که کشتن دشمن را به بهترین شکل بلد است، در مورد پسر جوان ۱۹ ساله‌ای به اسم رونالد دنیلز است که در ابتدای بازی، نقش یک سرباز تازه‌کار را دارد؛ از همان‌هایی که بلافاصله پس از پشت سر گذاشتن دوره آموزشی به میدان نبرد ارسال می‌شوند و کسی انتظار کار‌های بزرگ را از آن‌ها ندارد. اولین بخش داستانی بازی، همان نبرد نورماندی مشهور خواهد بود که رونالد جوان باید بتواند از آن جان سالم به در ببرد و از آنجایی که وی یک سرباز کاملا بی‌تجربه و تازه‌کار است، انتظار می‌رود که این کار شدیدا پر از استرس و صد البته سخت باشد. پس از پشت سر گذاشتن این مرحله از بازی، رونالد در قالب یک گروه ۱۲ نفره از نیرو‌های ارتش آمریکا، سفری را در دل اروپا بین سال‌های ۱۹۴۴ تا ۱۹۴۵ آغاز خواهند کرد تا در نهایت به برلین، پایتخت نازی‌ها برسند و پایان جنگ جهانی دوم را رقم بزنند.

از دیگر اخبار حول این بازی می‌توان به ویدیو منتشر شده Call of Duty: WWII در جریان هفته بازی‌های پاریس 2017 اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده