// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

آپدیت ایکس باکس وان ایکس بازی Quantum Break بیش از ۱۷۵ گیگابایت فضا نیاز دارد

با در نظر گرفتن حجم سریال بازی Quantum Break، بروزرسانی ایکس‌باکس وان ایکس این بازی به بیش از ۱۷۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در ۱۶ آبان‌ماه، سازنده‌های مختلف در حال اعلام جزئیات بروزرسانی مخصوص بازی خود، برای ایکس باکس وان ایکس هستند که شامل اضافه شدن و پشتیبانی از جزئیات بهتر و رزولوشن 4K است. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو رمدی (Remedy)، سازنده بازی Quantum Break، نیز جزئیات آپدیت این بازی برای ایکس‌باکس وان ایکس را منتشر کرده است.

نکته‌ی بسیار جالب این بروزرسانی، حجم آن است که در حالت عادی، آپدیت بازی Quantum Break به ۱۰۲.۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد و حال اگر بخواهید سریال بازی را نیز دانلود کنید، به ۱۷۸.۱ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت. به عبارتی سریال بازی Quantum Break به‌تنهایی ۷۵.۶ گیگابایت حجم دارد.

البته دانلود سریال‌ بازی برای کاربران ضروری نیست و همانند گذشته می‌توانند آن را در جریان بازی به صورت آنلاین تماشا کنند. با این حال به نظر می‌رسد با ورود به دنیای 4K، حجم آپدیت و بازی‌ها نیز به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است. بازی Quantum Break سال پیش روانه بازار شد و توانست از زومجی نمره خوب ۸.۵ را کسب کند. زومجی در خلاصه نقد خود در مورد این بازی گفته بود:

Quantum Break، جدیدترین انحصاری مایکروسافت کاملا عطر و بوی استودیو رمدی را می‌دهد و استایل و سبک آن دقیقا چیزی بود که شاید فقط استودیو رمدی از پس طراحی و ساخت آن برمی‌آمد. این بازی با مشکلات کوچکی که دارد، در نقطه مقابل تجربه وصف‌ناپذیری از کنترل زمان را به بازیکنان ارائه می‌دهد. Quantum Break از آن دست بازی‌ها است که علاقمند شدن به آن کاملا به سلیقه بستگی دارد. اما به طور کلی ارزش بازی جایی مشخص می‌شود که استودیو رمدی تمام تلاش خود را به کار برده تا مرز میان سینما و بازی‌های ویدیویی را محو کند؛ کاری که خیلی از استودیوهای بزرگ حتی تلاشی برای رسیدن به این امر انجام نداده‌اند. Quantum Break قطعا ارزش تجربه و کنترل لذت‌بخش زمان را دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده